Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha, ik ben er gewoon benieuwd naar en probeer het allemaal beetje op een logisch rijtje voor mezelf te krijgen, want zelfs aan groente uit blik of een pot is soms/vaak suiker toegevoegd en die moet ik dan proberen te vermijden zeg maar.
groente en fruit uit blik is sowieso not done!
gewoon vers of uit de diepvries nemen!
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
groente en fruit uit blik is sowieso not done!
gewoon vers of uit de diepvries nemen!
Tjah ik neem nu al flinke tijd groente uit blik of potten, omdat ik door de weeks geen kookmogelijkheden heb waar ik verblijf, dus ik beschouw het als een soort van oplossing, omdat ik het op die manier meenam daar naartoe, maar ik ga binnenkort gewoon groente kopen in de supermarkt daar die ik rauw gauw opeten. Alleen even uitzoeken welke groente ik dan het beste kan nemen...
Tjah ik neem nu al flinke tijd groente uit blik of potten, omdat ik door de weeks geen kookmogelijkheden heb waar ik verblijf, dus ik beschouw het als een soort van oplossing, omdat ik het op die manier meenam daar naartoe, maar ik ga binnenkort gewoon groente kopen in de supermarkt daar die ik rauw gauw opeten. Alleen even uitzoeken welke groente ik dan het beste kan nemen...
wortel, tomaat, paprika, spinazie, lente ui, bleekselderij, komkommer. keuze zat
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
wortel, tomaat, paprika, spinazie, lente ui, bleekselderij, komkommer. keuze zat
Ja, inderdaad. Vanaf deze week ga ik mijn groente die ik door de weeks uit potten eet vervangen door rauwe groente eten uit de supermarkt, dat scheelt toch weer de nodige zout en suiker inname..
ik vraag me nu af waarom iedereen gewoon suikers blijft eten na het trainen!!??
In het filmpje gaat het niet over suikers, maar over fructose (een soort suiker). Indirect wordt er ook tafelsuiker mee bedoeld (aangezien deze voor 50% uit fructose bestaat).
Dextrose = 100% glucose. en daar is niets mis mee.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
In het filmpje gaat het niet over suikers, maar over fructose (een soort suiker). Indirect wordt er ook tafelsuiker mee bedoeld (aangezien deze voor 50% uit fructose bestaat).
Dextrose = 100% glucose. en daar is niets mis mee.
ok, duidelijk
Weer een lichte bump. Heeft er iemand toevallig meer leesvoer over suikers? Het liefst een artikel dat gaat over de directe gevolgen van suiker consumptie. Dus wat er gebeurt tot een aantal uur na het eten van suikers?
Een documentare die wel interessant is voor de meeste mensjes hier.
Ik zeg al heel lang hetzelfde als die gast. Damn ik ben net zo goed als een Ph D :P
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment