Evil Carbs and Obesity

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waterpoloboy View Post
    haha, ik ben er gewoon benieuwd naar en probeer het allemaal beetje op een logisch rijtje voor mezelf te krijgen, want zelfs aan groente uit blik of een pot is soms/vaak suiker toegevoegd en die moet ik dan proberen te vermijden zeg maar.
    groente en fruit uit blik is sowieso not done!
    gewoon vers of uit de diepvries nemen!
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      groente en fruit uit blik is sowieso not done!
      gewoon vers of uit de diepvries nemen!
      Tjah ik neem nu al flinke tijd groente uit blik of potten, omdat ik door de weeks geen kookmogelijkheden heb waar ik verblijf, dus ik beschouw het als een soort van oplossing, omdat ik het op die manier meenam daar naartoe, maar ik ga binnenkort gewoon groente kopen in de supermarkt daar die ik rauw gauw opeten. Alleen even uitzoeken welke groente ik dan het beste kan nemen...
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Tjah ik neem nu al flinke tijd groente uit blik of potten, omdat ik door de weeks geen kookmogelijkheden heb waar ik verblijf, dus ik beschouw het als een soort van oplossing, omdat ik het op die manier meenam daar naartoe, maar ik ga binnenkort gewoon groente kopen in de supermarkt daar die ik rauw gauw opeten. Alleen even uitzoeken welke groente ik dan het beste kan nemen...
        wortel, tomaat, paprika, spinazie, lente ui, bleekselderij, komkommer. keuze zat
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

wortel, tomaat, paprika, spinazie, lente ui, bleekselderij, komkommer. keuze zat
          Ja, inderdaad. Vanaf deze week ga ik mijn groente die ik door de weeks uit potten eet vervangen door rauwe groente eten uit de supermarkt, dat scheelt toch weer de nodige zout en suiker inname..
          "Straight outta gym"

Comment

ik vraag me nu af waarom iedereen gewoon suikers blijft eten na het trainen!!??
            In het filmpje gaat het niet over suikers, maar over fructose (een soort suiker). Indirect wordt er ook tafelsuiker mee bedoeld (aangezien deze voor 50% uit fructose bestaat).

Dextrose = 100% glucose. en daar is niets mis mee.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              In het filmpje gaat het niet over suikers, maar over fructose (een soort suiker). Indirect wordt er ook tafelsuiker mee bedoeld (aangezien deze voor 50% uit fructose bestaat).

Dextrose = 100% glucose. en daar is niets mis mee.
              ok, duidelijk

Comment

Weer een lichte bump. Heeft er iemand toevallig meer leesvoer over suikers? Het liefst een artikel dat gaat over de directe gevolgen van suiker consumptie. Dus wat er gebeurt tot een aantal uur na het eten van suikers?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Een documentare die wel interessant is voor de meeste mensjes hier.
                  Ik zeg al heel lang hetzelfde als die gast. Damn ik ben net zo goed als een Ph D :P

YouTube - Sugar: The Bitter Truth
                  Wat een vette docu!

Voor alle docu liefhebbers trouwens Documentary List | Top Documentary Films
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Idd ik vind deze ook erg nice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X