Originally posted by punani
View Post
Ten eerste hartelijk dank voor je aandacht en tips. Zoals je kunt zien heb ik jouw opmerkingen toegevoegd en mijn schema daarop aangepast. Ik moet trouwens nog zeggen dat mijn vetpercentage geen 16,5 % is maar 12,5 % (was een typfoutje). Voor mijn gevoel zit ik nu goed in de richting met dit schema, en kan ik de resultaten af gaan wachten en aan de hand daarvan weer aanpassingen doorvoeren.
@ Misterfit:
ook jij hartelijk dank voor je reactie. De banaan ligt idd aan de grote en de dextrose had ik idd niet helemaal goed afgelezen. Wat het totaal aantal betreft bevreemd het mij ook dat er verschillen in de totalen zitten. Misschien ligt het eraan met hoeveel ik de afzonderlijke voedingsstoffen verkeerd vermenigvuldig? Ik koop m'n kipfilet op het aantal grammen wat op het etiket staat, dus het is rauw gewogen. Is het werkelijk zo dat er dan 100 kcal afgehaald kan worden?
Tot slot denk ik dat ik zo aardig op weg ben. Ik hoop dat jullie nog het aangepaste schema kunnen bekijken en beoordelen. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.
Groeten
Comment