oke nu weet ik welke olie jullie gebruiken want ik had het ook 1 keer geprobeerd in mijn platte kaas met lijnzaadolie was echt niet te eten maar heb het moto van shredmaster gevolgd niet zeuren maar schuiven!
Olie?
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostIk snap echt niet waarom iedereen al die olies nodig heeft, alleen bij tonijn en bakken begrijp ik het.
Jullie vreten toch niet allemaal 6000+kcal? Kom zelf easy aan 4500...
Kcal zijn inderdaad niet sterke argumenten.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk snap echt niet waarom iedereen al die olies nodig heeft, alleen bij tonijn en bakken begrijp ik het.
Jullie vreten toch niet allemaal 6000+kcal? Kom zelf easy aan 4500...
Op een gegeven moment zijn easy calories gewoon fijn. Het is makkelijk en je hebt het zo weg, zonder dat je hoeft te proppen.
Ik zit nu nog maar op +- 4100 en dat begint al langzaam zwaar te worden voor me. Heb nu steeds meer last dat ik moet proppen, omdat ik gewoon simpelweg vol zit.
Volgens mij ga ik zometeen echt bakken vol mayonaise eten en slagroombekers leegslurpen, om mijn kcal binnen te krijgen.Last edited by Misterfit; 16-01-2010, 00:40.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostDat klopt wel, maar hij doet zo alsof iedereen makkelijk 4500 kcal weg kan krijgen. Nou ik dus niet.
Ben het roerend met je eens.....
Moet nu ook 4000-4500 kcal wegkrijgen. Ik heb dan ook nog de ''pech'' dat ik 5 x op een dag eet dus dan worden de maaltijden alleen maar groter. Voordeel is wel dat mijn eetmomenten iets verder uit elkaar liggen. Maar het is elke dag proppen. Zou er ook niet aan moeten denken om bv 6000kcal weg te eten.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment