Olie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke nu weet ik welke olie jullie gebruiken want ik had het ook 1 keer geprobeerd in mijn platte kaas met lijnzaadolie was echt niet te eten maar heb het moto van shredmaster gevolgd niet zeuren maar schuiven!

Comment

Ik gebruik altijd olie om m'n kwark in te bakken. Maar verder niet echt.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

wist niet dat je kwark kon bakken?

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Ik snap echt niet waarom iedereen al die olies nodig heeft, alleen bij tonijn en bakken begrijp ik het.
          Jullie vreten toch niet allemaal 6000+kcal? Kom zelf easy aan 4500...
          Omdat je aan voldoende vetten wil komen & in de juiste verhouding.
          Kcal zijn inderdaad niet sterke argumenten.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Ik snap echt niet waarom iedereen al die olies nodig heeft, alleen bij tonijn en bakken begrijp ik het.
            Jullie vreten toch niet allemaal 6000+kcal? Kom zelf easy aan 4500...
            Jij eet "easy" 4500 kcal weg? zo easy is dat niet hoor. Zoals falstyr laatst al zei, eten boven de 4000+ is niet leuk meer en dat klopt.

Op een gegeven moment zijn easy calories gewoon fijn. Het is makkelijk en je hebt het zo weg, zonder dat je hoeft te proppen.

Ik zit nu nog maar op +- 4100 en dat begint al langzaam zwaar te worden voor me. Heb nu steeds meer last dat ik moet proppen, omdat ik gewoon simpelweg vol zit.

Volgens mij ga ik zometeen echt bakken vol mayonaise eten en slagroombekers leegslurpen, om mijn kcal binnen te krijgen.
            Last edited by Misterfit; 16-01-2010, 00:40.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Jij eet "easy" 4500 kcal weg? zo easy is dat niet hoor. Zoals falstyr laatst al zei, eten boven de 4000+ is niet leuk meer en dat klopt.
              Is tog per persoon anders. Hij vindt het makkelijk :S.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Is tog per persoon anders. Hij vindt het makkelijk :S.
                Dat klopt wel, maar hij doet zo alsof iedereen makkelijk 4500 kcal weg kan krijgen. Nou ik dus niet.

Comment

het is niet zozeer het wegkrijgen het is ff de knop omzetten en gediciplineerd mijn brinta maken.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    Dat klopt wel, maar hij doet zo alsof iedereen makkelijk 4500 kcal weg kan krijgen. Nou ik dus niet.

Ben het roerend met je eens.....
                    Moet nu ook 4000-4500 kcal wegkrijgen. Ik heb dan ook nog de ''pech'' dat ik 5 x op een dag eet dus dan worden de maaltijden alleen maar groter. Voordeel is wel dat mijn eetmomenten iets verder uit elkaar liggen. Maar het is elke dag proppen. Zou er ook niet aan moeten denken om bv 6000kcal weg te eten.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X