Voedingsschema werkt niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is duur, kijk eens op de bekende webshops.
    Ik heb 37.50 betaalt voor 2,2 kg.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Mijn eiwitten zijn vandaag binnen gekomen ik heb net even een shake met water gemaakt. Smaakt best goed op zich. Dat moet toch 2 keer per dag ofzo? En wat is dan het beste? ik train s'avonds. Moet ik ze dan beide voor de training nemen, of juist er na ? of verspreid over de dag?

Comment

Ik doe bij het opstaan, voor en na trainen.
        Je moet wel zorgen dat de rest vd voeding goed is.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by STED View Post
          Mijn eiwitten zijn vandaag binnen gekomen ik heb net even een shake met water gemaakt. Smaakt best goed op zich. Dat moet toch 2 keer per dag ofzo? En wat is dan het beste? ik train s'avonds. Moet ik ze dan beide voor de training nemen, of juist er na ? of verspreid over de dag?
          hier zijn de meningen over verdeeld.. ik neem er 1 in de ochtend met me brinta en de andere na het trainen. Op rustdagen alleen in de ochtend
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            hier zijn de meningen over verdeeld.. ik neem er 1 in de ochtend met me brinta en de andere na het trainen. Op rustdagen alleen in de ochtend
            Er zijn geen meningen. Er is maar 1 manier...

1. bij het ontbijt is optioneel. Niet nodig, maar mag als je wat smaak aan de ochtend shake wilt toevoegen.
            2. 60-90mins voor de training een stevige maaltijd van eiwitten en koolhydraten
            3. voor het trainen whey shake en eventuele pre-workout booster
            4. na het trainen suikers zoals dextro. whey is optioneel, maar voegt niks toe om het nu te nemen. Ik neem gewoon dark matter waar alles in zit ipv al die losse supplementen.
            5. 60-90mins na de training een stevige maaltijd van eiwitten en koolhydraten.
            6. alle maaltijden die niet voor of na de work-out zijn bestaat merendeels uit eiwitten/vetten.

Comment

ok dus eigenlijk alleen maar vlak voor de training?

Comment

Ik sprak gister een dietiste over mijn schema. Zij had een paar opmerkingen over het schema. Ten eerste zei ze dat het niet slim is om dit langer van 6 a 7 weken vol te houden ( mijn planning was 10 ). Dit omdat ik veel te weinig tot geen fruit en groentes binnen krijg, belachelijk veel eiwitten eet en veel te veel zalm eet. Uitleg:

Groentes en fruit: lijkt me vanzelf sprekend
                veel eiwitten: is veel te veel volgens normale richtlijnen. Maar aangezien ik aan krachtsport doe is het ook enigzins logisch
                veel zalm: zalm is vette vis en zit veel zwaar metaal in wat zich na verloop van tijd gaat opslaan in mijn vet. Als ik vis zou willen zou ik meer wit vis moeten eten zoals koolvis.

Ze zei ook dat als ik na 6 weken weer wat 'normaler' ga eten dat er dan niks aan de hand is. Ze adviseert wel om meer groente en fruit te eten. Ik heb dus bij het avondeten 200 gram groente toegevoegd. En ik ga nu even nadenken over wat voor fruit ik in het schema ga zetten. Misschien een tomaatje tussendoor en voor de training een banaan.

Wat denken jullie?

Comment

je hoeft niet eens fruit te eten. allemaal onnodige suikers
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

hoe moet ik dan aan de benodigde vitamines komen?

Comment

Gewoon iets van 500 gram groente per dag, zalm zit dioxine in net als tonijn. Neem anders koolvis/witvis of kipfilet/tartaar/biefstuk.
                      Fruit is overrated.
                      Go heavy or go home!

Comment

Meer groenten kan altijd, teveel zalm eten is mijns inziens praktisch onmogelijk. Tegen de tijd dat je dat kunt financieren heet je Piet Poortjes. Lekker veel omega3, en genoeg eiwitten. Of je moet het uit blik lepelen, dan wordt het een ander verhaal: te veel zout.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja dat doe ik. ik eet zalm uit blik. het is wel op water en ik lek het goed uit, maar zit daar veel zout in?

Comment

Kijk maar eens op je blikje.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik zie het, 1 procent zout. Maar verse zalm of voorverpakt uit de supermarkt in plakvorm is in de hoeveelheden dat ik het nu eet niet te betalen.

Ander vraagje, ik lees veel over een junkdag. Is dat voor mij verstandig? ik heb wel zin om eens wat anders te eten. En nou bedoel ik niet meteen een halve zak chips en een flink bord patat. Maar een keer 5 of 6 boterhammen ipv 3. En dan ipv alleen maar kipfilet op brood, een keer rookvlees met ei ( vind ik heel erg lekker ) of corned beaf.

zou dat veel kwaad kunnen op bijvoorbeeld elke zondag?

Comment

Originally posted by STED View Post
                                Ja ik zie het, 1 procent zout. Maar verse zalm of voorverpakt uit de supermarkt in plakvorm is in de hoeveelheden dat ik het nu eet niet te betalen.

Ander vraagje, ik lees veel over een junkdag. Is dat voor mij verstandig? ik heb wel zin om eens wat anders te eten. En nou bedoel ik niet meteen een halve zak chips en een flink bord patat. Maar een keer 5 of 6 boterhammen ipv 3. En dan ipv alleen maar kipfilet op brood, een keer rookvlees met ei ( vind ik heel erg lekker ) of corned beaf.

zou dat veel kwaad kunnen op bijvoorbeeld elke zondag?
                                Zolang jij je gedoogde calorieen-intake niet overschrijdt kun je dat doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X