ik drink gewoon altijd een liter water vlak voor dat ik ga pitten, volgende dag nergens van en weer volgens schema.
De dag na flink pilsen
Collapse
X
-
Originally posted by wzoet View Postwaarom tijdens junkzooi dan?
Originally posted by punani View PostHoe krijg ik zoveel mogelijk crapp in een weekend naar binnen
Ik drink niet meer. Maar waarom zou je de volgende dag niet gewoon terug naar je vaste voeding kunnen gaan??
Originally posted by Snuff-Sann View PostNetjes gezegd Poentje.
Tenminste eentje die er verstandig over nadenkt.
Dat van sateprikker is werkelijk absurd.
Tis een beetje een houding van, ach ben nu toch al verkeerd bezig dus kan die andere troep er ook nog wel in, als ik maar aan mijn calorieen kom. Denk dat wanneer je flink gezopen hebt je het aantal calorieen voor 2 dagen al binnen hebt.
Daarnaast zit in alcohol vrijwel alleen maar suikers en geen vetten/eiwit, wat je wel nodig hebt. In 5 liter bier zit ongeveer 2000 kcal. Heb je geen ruk aan voor 2 dagen dus (want in de afgelopen bulk zat ik op 5000 per dag, is 10.000 kcal per 2 dagen).
Conclusie: junken is een win-win situatie in zon geval.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by punani View Posteens met je.
Ik las net dat jij helemaal nooit afwijkt. Mega respect ik heb wel 1 x in de week cheat nodig. Maar na 1 maaltijd direct weer terug op "dieet"".
Ik heb een houding van all or nothing. Als ik ergens voor ga doe ik het met volle overgave en niet maar voor 98%, in mijn ogen zijn die 2% weggegooid en verspilde moeite.
Maarja, ieder voor zich natuurlijk, alleen jezelf helemaal klem zuipen terwijl je aan 'spierwinning' doet vind ik weer een beetje te ver gaan.
Je moet het zo zien, de hele week train je hard, het weekend gebruik je om te rusten en te herstellen. Vervolgens ga je lekker stappen, zuip je een eind weg, vreet je alle junk-food wat los en vast zit, kom je s'morgensvroeg strontlazerus thuis, ga je naar bed en enkele uren later kom je er weer uit. Je voelt je zo ziek als een hond, je kunt niet eten en je wil alleen maar op de bank liggen.
Maw heb je dus die hele week voor janlul getraint omdat alcohol groei en herstel tegenhoud, het weekend wat voor rust was is ook al niet doeltreffend gebruikt want je hebt totaal geen rust gehad en ook te weinig slaap. En het voeden van je spieren was ook al ver te zoeken.
Maar het stappen was wel heel erg gezellie.......
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post
Daarnaast zit in alcohol vrijwel alleen maar suikers en geen vetten/eiwit, wat je wel nodig hebt. In 5 liter bier zit ongeveer 2000 kcal. Heb je geen ruk aan voor 2 dagen dus (want in de afgelopen bulk zat ik op 5000 per dag, is 10.000 kcal per 2 dagen).
Conclusie: junken is een win-win situatie in zon geval.
Hahaha, je moest eens weten wat er allemaal gedronken wordt.
Tegenwoordig zijn die zoete drankjes helemaal toppie. Wat denk je dat daar aan calorieen inzit?
Tuurlijk heb je vetten en eiwitten nodig en zul je eiwitten genoeg uit junk kunnen halen maar denk je dat de vetten die je nuttigt de gezonde zijn?
Plus wat voor ander rotzooi ze er in donderen.
Ik denk dus dat je verkeerd zit met je win-win gedachte, en je zegt zelf al dat na zo'n avond je gain en progressie ver te zoeken zijn.
Comment
-
Ja je moet het ook niet elk weekend doen.
Van leo was het al 3 maanden geleden. Ik doe het zelf ook af en toe. en wat gebeurt er dan? Niks....Misschien, maar dan heel mischien verlies je 0,0000010 kg spiermassa.
De rest van de week ben je weer strict en ga je gewoon verder met je training en je eetschema.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostJa je moet het ook niet elk weekend doen.
Van leo was het al 3 maanden geleden. Ik doe het zelf ook af en toe. en wat gebeurt er dan? Niks....Misschien, maar dan heel mischien verlies je 0,0000010 kg spiermassa.
De rest van de week ben je weer strict en ga je gewoon verder met je training en je eetschema.
De meeste jongeren zijn na een weekend helemaal vertieft en moeten dan weer naar school of naar het werk. Je kunt je wel voorstellen hoe gemotiveerd ze dan aan hun workout beginnen na school of werk.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTis natuurlijk ook niet alleen het verlies.
De meeste jongeren zijn na een weekend helemaal vertieft en moeten dan weer naar school of naar het werk. Je kunt je wel voorstellen hoe gemotiveerd ze dan aan hun workout beginnen na school of werk.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm, hehehe, je bent wel heel erg positief ingesteld kerel.
Daarnaast, als ik om 7 uur thuis kom duik ik me bed in, mis ik al mijn ontbijt. Dan zou ik normaal gesproken om 10, 12 en 2 uur weer eten, alleen lig ik dan in coma dus mis ik die eetmomenten. En een wekker zetten om te eten na zo'n avond? No way Vaak komt het er dan op neer, dat ik rond 5 uur mezelf vol prop met gefrituurde rotzooi, ergens een keer wat noten eet en voor het slapen mijn bak kwark.
Comment
-
Originally posted by Bas345 View PostDat denk ik ook, want als ik tot nu toe de reacties lees, doet iedereen hetzelfde als mij. Zo min mogelijk bewegen en alleen maar rotzooi naar binnen werken, omdat om Ă©Ă©n of andere reden vette hap beter valt als rijst met kip.
Daarnaast, als ik om 7 uur thuis kom duik ik me bed in, mis ik al mijn ontbijt. Dan zou ik normaal gesproken om 10, 12 en 2 uur weer eten, alleen lig ik dan in coma dus mis ik die eetmomenten. En een wekker zetten om te eten na zo'n avond? No way Vaak komt het er dan op neer, dat ik rond 5 uur mezelf vol prop met gefrituurde rotzooi, ergens een keer wat noten eet en voor het slapen mijn bak kwark.
Natuurlijk is het verre van goed.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostEn jij denkt dat ze het alleen maar op bier houden op een stap-avond?
Hahaha, je moest eens weten wat er allemaal gedronken wordt.
Tegenwoordig zijn die zoete drankjes helemaal toppie. Wat denk je dat daar aan calorieen inzit?
Tuurlijk heb je vetten en eiwitten nodig en zul je eiwitten genoeg uit junk kunnen halen maar denk je dat de vetten die je nuttigt de gezonde zijn?
Plus wat voor ander rotzooi ze er in donderen.
Ik denk dus dat je verkeerd zit met je win-win gedachte, en je zegt zelf al dat na zo'n avond je gain en progressie ver te zoeken zijn.
Vetten in junk zijn vooral verzadigde en transvetten. Verzadigde vetten zijn weer goed voor je test, die na een avond oestrogenen drank flink gedaald is.
Progressie is inderdaad zwaar surpressed, maar dat wordt erger als je gewoon bijna niks eet. Dus bij 1000 kcal clean VS 4000 kcal dirty (aangenomen dat 3500 kcal je onderhoud is), wint de 4000 kcal dirty gewoon. Kwantiteit voor kwaliteit.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Als ik ga zuipen dan zuip ik ook mijn lagers eruit. De dag erna bestel ik een shoarmaschotel of een lekkere dikke vieze stinkende pizza die ik compleet onder dompel in knoflook saus.
Als ik 's morgens wakker word eet ik meestal niks. De dag erna ga ik meestal kotsen. En in de loop van de avond begin ik weer voorzichtig met een beschuitje of een boterhammetje met wat water. Zo zagen voorheen al mijn weekenden uit. Nu nog maar af en toe. Voor mijn gevoel staat het amper iets in de weg. Ik heb geen problemen met gains en verder nergens last van. Die paar kilo vocht die je verliest die drink je er wel weer bij. De komende tijd is het echter leven als een monnik.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Hmmm zuipen en serieus trainen gaan voor mij niet samen, zeker nie als je ook nog es met as bezig bent.
Ik ben misschien extreem maar ik drink geen alcohol, ik zeg niet nooit , ik denk 1-2 pintjes bier per 2/3 maanden bij gelegenheid. Maar heb dan wel een groot schuldgevoel , dan is het juist of ik de week ervoor voor niets getraind heb.
De dag erna eet ik geen vetten, iets meer eiwitten en veel water, om het goed te maken
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment