Originally posted by gleke
View Post
gleke's log
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postzou een power rack nemen zonder ingebouwde pulley en die gewoon los er bij kopen.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View Postheb niet zoveel plaats.. mss is dit nog iets voor later Barbarian Lat Tower BB-9071 - Fitness Seller.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostGewoon een ingebouwde nemen, neemt weinig ruimte in beslag, zit niet in de weg omdat hij niet in de kooi maar aan de kooi bevestigd is en is daardoor erg stabiel, heb het zelf ook zo.On a long road to insanity.
Comment
-
bij het barbarian rack, zitten daar al karabijnhaken in? ik veronderstel van wel..
ik ga hem deze week eens tonen aan ouders en bestelle, want:
'Let op: Wegens grote drukte is de verwerkingstijd van alle bestellingen momenteel ruim twee weken!
Houdt u hier a.u.b. rekening mee wanneer u deze bestelling plaatst, onze excuses voor het ongemak.'On a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostTwee weken is nog weinig.
Wat betreft een pulley, ik ga hem ook apart doen. Maar je moet er wel geld en ruimte voor hebben. Het heeft allebei voor en nadelen.
later kan ik eventueel nog een aparte kopen
aw, ik hoor het al.. ik ga wel eerste 2 weken van julie op reis, aangezien ze er toch niet voor kunnen leveren blijkbaar, kunnen ze hopenlijk zo snel mogenlijk daarna.On a long road to insanity.
Comment
-
net weeral van men moeder mogen horen dat ik al genoeg spieren heb en dat ik toch niet gewicht moet blijven bij steken XD zegt ze al 6 maanden ofzo
hopenlijk doen ze gwn niet moeilijk over die barbarian cage, al koop ik hem zelf vermits ik thuis woon heb ik ouderlijke toestemming nodig..On a long road to insanity.
Comment
-
tijdens deze week verspreid wat biceps en rug getraind, door examens geen deftig lange workout kunnen doen..
vandaag push schema gedaan..
begonnen met benen, dit ging zo slecht dat ik het niet eens zal vermelden..
de workout ging in het algemeen maar slecht
BP
12x60 (ging echt zo moei zaam, leek wel 80)
nog eens 12 x 60 om spieren beter op te warmen (nu ging het wel lekker)
10 x 70
slechts 5 x 80
incline dumbell press
3x12x22kg (ging te gemakkelijk)
flyes
3x12x14kg
close grip BP
8x40 (fail)
12 x 36
10 x 40
MP
8x40
11x36
10x36
crixus flyes (of hoe je dat ook mag schrijven of hoe die oefening ook heet)
12x4
12x6
12x7
one arm dumbell triceps extension
3x12x11 kg
ging beter dan verwacht die laatste
dus zoals ik al zei, bagger training
hopenlijk gaat het na examens beter..
het komt allemaal door die suicide girls en zwangere meisjes!!!Last edited by gleke; 18-06-2010, 22:10.On a long road to insanity.
Comment
-
vandaag rug en biceps en de core
was in een snel tempo, weinig rust tussen de oefeningen en enkele spijtig genoeg moeten weglaten..
examen wiskunde morgen
DL
12x60
10x70
10x80
8x88
ging echt veel beter dan verwacht volgende keer hoger in reps of meer gewicht
goodmornings
3x12x40
optrekken
3x12
BOR
3x12x50
yates row
3x12x60 (laatste gingen echt moeizaam en beweging was niet optimaal)
dumbell preacher curl
biceps waren echt al kapot dus laag gewicht
3x12x14kg
biceps barbell curl
3x12x32
plank holds
2 min
lying leg raises
3x12
bij de laatste keer voelde ik ze erg veel terwijl ik het bij de anderen helemaal niet voelde
nu zit ik met buikpijn voor pc, geen idee of het spierpijn is of mss iets verkeerd gegeten.. voel men buikspieren wel trekken, maar nog nooit zoveel, voel zelf onderrug of biceps niet door men buik.
We zien wel wat het morgen wordt.On a long road to insanity.
Comment
-
gisteren borst, triceps, schouder training
BP
12x50
12x60
10x70
7x80
incline DBP
12x3x24kg
close grip BP
12x40
10x50
9x50
flyes
12x3x14kg (laatste gingen steeds erg moeizaam en beweging niet meer perfect)
military press
8x40
12x36
12x38
side raises
12x3x10kg
triceps extensions
12x3x12kg (ging veel gemakkelijker dan verwacht)
morgen benen dag houden.On a long road to insanity.
Comment
-
Ok, ik ben terug van weggeweest.
Wat ik de afgelopen maand heb uitgestoken:
Examens tot eind juni en diploma enzovoort. Daarna 2 weken op reis en ben van deze zondag terug.
Deze week doe ik vakantiejob, daarom neem ik ook een weight gainer om 10 uur, want eten is er verboden en 5 boterhammen eten zou gewoon te lang duren.
Ik ga het nieuwe 4 split schema van fal proberen. Hopenlijk krijg ik in combinatie met een harde bulk (waarschijnlijk niet zo hard core als mr R XD) veel gains. Doel is om eind zomer toch zeker tegen de 80 kg te zitten, dit is zeker haalbaar. Door de reis ben ik dus 4 kg verloren en zit nu op een kleine 70 kg.On a long road to insanity.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment