Originally posted by gleke
View Post
gleke's log
Collapse
X
-
vandaag Borst schema gedaan:
BP
12x50
12x64
5x5x80 (ging goed, maar volgende keer nog eens doen volgens fal schema)
MP (zittend)
3x12x40 ging erg goed
CBP
2x12x44
8x50
IBP (losse halters, gewicht per halter)
9x24
8x24
Triceps isolatie
cable pushdown (enkele arm)
3x12x20kgOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
deadlift
12x60
12x80
12x90
8x100 (de 9de ging niet meer perfect (beweging) daarom besloten om niet verder te doen)
seated row
3x12x64kg (wacht nog op schijven van 20)
one arm dumbell row
3x12x32kg
face pulls
3x12x15-20 (was beetje zoeken)
ik vond een isolatie voor biceps nog nodig en even wat biceps curls gedaan
12x34 kg
2x8x34 kg (beheerst)On a long road to insanity.
Comment
-
Ok, tijd voor een heavy bulk..
Zoals de meesten wel weten ben ik heel wat gewicht verloren op reis.
Graag commentaar
Ik vraag me af of een shake voor training nog nodig is.. Aangezien ik al tamelijk hoog in eiwitten zit.Attached FilesOn a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by roelinho View Post@ 11 uur ben je de melk bij je havermout vergeten
verder durf ik er niet veel over zeggen, laat ik liever over aan de experts
jah inderdaad, het totaal komt dan op ongeveer 3500 kcal.
Thanks roelOn a long road to insanity.
Comment
-
Sommigen zouden zeggen, 'de kaas vervangen door iets anders wegens te veel zout/verzadigde vetzuren.'
Maar kaas is iets wat volgens mij wel kan. De meningen zijn hierover verdeeld, want sommige anderen hebben ook geen problemen met kaas.
Voor de rest ziet het er goed uit.
Jij beslist wat je doet met de kaas.
Ik laat het in ieder geval niet uit mijn schema, maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
Comment
-
Ik vind persoonlijk je eiwit bronnen op zich zelf prima, al zijn de verhoudingen een beetje zoek
Zuivel;
-1,5L melk
-200gr kaas
-500gr kwark
-30gr whey
Vlees, vis, eieren;
80gr tonijn
100gr kipfilet
2 eieren
Over het algemeen worden vlees/vis/eieren als hogere kwaliteitsbronnen gezien in vergelijking met zuivelproducten (whey als uitzondering misschien daar gelaten) en de verhoudingen zijn een beetje raar. Zal dit uitmaken, waarschijnlijk wel, maar maakt dit uit op 70kg bij 1.83 waarschijnlijk niet.
Verder kun je misschien nadenken over het geen vetten rondom de training en sneller suikers na-verhaal en of je daar wat mee wilt doen.
Zijn geen verbeteringen, meer punten waar je eventueel even over na kunt denken.
P.S. volgens online voedingswaarde tabellen is de eiwit-waarde van brood ongeveer 7g/100gr, als dit programma ze niet meerekend (vanwege het hele granen verhaal) moet je even opnieuw kijken naar je calorieën aangezien deze wel het totaal van k/e/v berekend.
SuccesThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by davevd View PostHoeveel kilo's heb je al gewonnen met je bulk ondertussen? en hoeveel Bf heb je nu?Originally posted by Joshua90 View Postben benieuwdOriginally posted by Lukas View PostHij heeft een aantal kilo's verloren op reis. Daarom vliegt hij volop in de bulk.
Originally posted by Yawgmoth View PostIk vind persoonlijk je eiwit bronnen op zich zelf prima, al zijn de verhoudingen een beetje zoek
Zuivel;
-1,5L melk
-200gr kaas
-500gr kwark
-30gr whey
Vlees, vis, eieren;
80gr tonijn
100gr kipfilet
2 eieren
Over het algemeen worden vlees/vis/eieren als hogere kwaliteitsbronnen gezien in vergelijking met zuivelproducten (whey als uitzondering misschien daar gelaten) en de verhoudingen zijn een beetje raar. Zal dit uitmaken, waarschijnlijk wel, maar maakt dit uit op 70kg bij 1.83 waarschijnlijk niet.
Verder kun je misschien nadenken over het geen vetten rondom de training en sneller suikers na-verhaal en of je daar wat mee wilt doen.
Zijn geen verbeteringen, meer punten waar je eventueel even over na kunt denken.
P.S. volgens online voedingswaarde tabellen is de eiwit-waarde van brood ongeveer 7g/100gr, als dit programma ze niet meerekend (vanwege het hele granen verhaal) moet je even opnieuw kijken naar je calorieën aangezien deze wel het totaal van k/e/v berekend.
Succes
De reden waarom ik voor deze eiwit bronnen kies: van thuis uit eet ik erg weinig vlees (ouders hebben gigantische groenten tuin) en omdat ik nog thuis woon en men ouders vinden dat ik al genoeg spieren heb, willen ze dus niet meer vlees, vis etc. klaarmaken.. Ik zou ook veel liever een halve kg kip naar binnen spelen maar dat kan nu eenmaal niet.. Dan ben ik naar alternatieven op zoek gegaan en kwam bij zuivel terrecht (hebben wij altijd in huis). Ik kan denk ik wel eventueel kaas en een gedeelte van de melk vervangen om 4 uur in vis.
Omdat ik train op tot nu toe onregelmatige uren is het niet altijd even gemakkelijk om rond het trainen geen vetten te eten.. Zeker nu ik weer vakantiejob doe. Dan kom ik thuis en eet ik ei en olijfolie en dergelijke en dan zou ik daarna al moeten trainen. Maar bedankt voor de tip, eenmaal de vakantiejob erop zit zal ik mijn training en voeding op elkaar afstellen.
Ik heb wel gedacht om als postworkout, dextro te nemen. Of chocolademelk met dextro, maar op de chocolademelk die wij hebben staan, staat er enkel suikers niet welk bepaald suiker. Of mag ik er vanuit gaan dat ze voor elke chocolademelk dextrose nemen? (ik denk het niet)
Ik zit bijna 1000 kcal hoger dan mijn onderhoud, dus normaal gezien (hoop ik) zou ik eindenlijk weer wat moeten bijkomen.. Godver, wat is dat moeilijk
Nogmaals bedankt voor je goede evaluatie
eventuele verbeteringspunten zijn altijd welkomOn a long road to insanity.
Comment
-
BP
12x50
12x65
5x5x80 (volgende keer 82, gaat goed..)
CGBP
hier geraak ik maar niet over die 44 kg..
mss omdat ik bij BP steeds stijg zodat triceps bij CGBP al erg kapot zijn..Hopenlijk is dat het, anders groeien men triceps maar niet..
11x44kg
9x44kg
8x44kg
incline BP
12x50kg
11x50kg
9x50kg
low incline cable flyes
3x12x11,5kg
cable side raises
3x12x16,5kg
hammercurl
3x12x16kgOn a long road to insanity.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment