Klaar met cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klaar met cutten

Over minder dan een maand ben ik klaar met cutten en dan wil ik natuurlijk aankomen om er weer wat sterker/voller uit te zien.

Is het mogelijk om goede resultaten te bereiken zonder dat het ten koste gaat van mijn 'droge' lichaam?

Bvd.

clean eten
    300/400 kcal's boven je behoefte eten dan moet het wel lukken om niet te veel vet aan te komen.

wat je ook kan doen is een carbcycle bulk.

Comment

Ja het is mogelijk, gisteren ofzo had iemand het helemaal uitgelegd maar ben beetje vergeetachtig aan het worden wie het precies zei.
      met cleanbulken is het wel haalbaar maar je groeit minder snel als je zou bulken en dan weer cutten.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Het is ook helemaal niet mijn streven om er straks als een buffel uit te zien.

Gewoon een sportief/atletisch fysiek, zonder in vet aan te komen.

Dat is mijn doel.

Comment

Ik hoop dus dat ik door hard trainen in combinatie met een goed voedingschema weer wat steviger kan worden qua fysiek (ook voller in het gezicht) zonder aan te komen in vet.

Dat moet wel te doen zijn toch?

Comment

Waarom ga je dan niet vanaf nu in stappen omhoog in je calorie inname? Over minder dan een maand is er volgens mij geen wedstrijd dus ik ga er even vanuit dat je geen wedstrijd hoeft te draaien.
            Dus nu al je cut afbouwen lijkt me de beste optie.

plus, als je in stappen omhoog gaat dan kan je ook weer de rem er op zetten als je denkt iets teveel vet aan te zetten.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

carb cyclen

Comment

Maandag ga ik weer lange dagen draaien dus heb ik besloten om vanaf dan weer meer te gaan eten.

Ik train 4 maal per week maar het is niet de bedoeling dat ik echt ga BULKEN aangezien ik geen beest wil worden en gewoon droog probeer te blijven.

Nu zit ik nog laag in de calorieën (2300 op training dagen, 2000 op rust dagen) en ik wil weten op hoeveel ik zal moeten zitten om rustig aan te komen/spieren op te bouwen?

Bij voorbaat dank!

Comment

Ga op trainingsdagen 300cal omhoog en op niet trainingsdagen 200 cal omhoog. vnl met eiwitten en vetten omhoog gaan. Doe dat een maandje en bekijk het effect, als je nog steeds teveel vet kwijtraakt en te weinig VVM aanzet dan ga je weer zoveel omhoog, dan zal je sowoieso in de buurt komen van wat jouw ideale balans is. Vanaf dat punt ga je kijken naar wat je lichaam doet. Ga niet per dag of week aanpassen, zover ben je nog lang niet, maar bekijk het per 4 weken en pas daarop steeds een klein beetje aan.
                  Na een tijdje ben je stabiel kalm aan VVM aan het gainen en bf blijft laag.
                  Dan zit je dus op de ideale basis. Van dat punt kan je ook eventuele (lichte) bulk starten en voor licht cutten terug naar dat punt gecombineerd met meer geintensiveerde trainingen.

succes.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

carb cyclen en cardio
                    Groeten

Comment

Bedankt marnop, daar zal ik zeker wat aan hebben!

Denk dat ik cardio alleen nog zal toepassen als warming-up omdat cardio o.a. de reden is geweest dat ik zoveel massa ben verloren.

Comment

lol 30 minuten fietsen paar keer per week terwijl je boven onderhoud eet zal je echt geen massa van verliezen
                        Groeten

Comment

Is een kwartiertje rennen voordat ik aan de krachttraining begin ook goed?

Comment

cardio moet je zelf weten wat je fijn vindt, alleen rennen voor krachttraining lijkt me niet echt fijn.
                            Groeten

Comment

Als je na het cutten, direct over gaat in de bulk, zonder op onderhoud te eten zou er een rebound effect zijn, waardoor je wat sneller spieren zou aanzetten.
                              Cardio heeft niet echt een meerwaarde bij het bulken, het zorgt er enkel voor dat je nog meer moet eten en gaat niet echt lichaamsvet verbranden omdat de KH aanvoer hoog genoeg is. Maar als je het leuk vind dan kan je dat uiteraard doen.
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X