Hallo mensen, ik ben 26 jaar, ben 196 lang en 96 kilo, ik heb altijd thaiboksen gedaan en beetje krachttraining maar dat niet echt serieus.
Heb nooit echt een sixpack gehad al het vet gaat bij mn buik of borsten zitten. Nu wil ik droog trainen en ook zo eten dat ik dat ga bereiken.
Ik ben een maand nu serieus bezig en het gaat opzich goed, mn voeding is als volgt:
sochtends magere yoghurt met muesli
smiddags 4 broodjes pindakaas of rosbief
savonds aardappelen en groente en stukje vlees
savonds laat nog een keer yoghurt met muesli
Verder afwisselend fruit zoals ananas of frambozen.
mn trainingsschema is als volgt, 7 dagen in de week
dag 1: rug en schouders
dag 2: borst en armen
dag 3: benen en buik
dag 4: cardio
dag 5: rug en schouders
dag 6: borst en armen
dag 7: benen en buik
Wat vinden jullie hiervan? Jullie gaan denk zeggen dat ik meer moet eten maar ik wil graag een sixpack en ik hoef niet perse supergespierd te worden, wel afgetraind maar niet groot. Is dit om een sixpack te krijgen ongeveer een goed idee? Graag jullie advies, ik ben nieuw op dit forum en haal echt superveel nuttige informatie hier altijd vandaan.
Groetjes,
Mat
Heb nooit echt een sixpack gehad al het vet gaat bij mn buik of borsten zitten. Nu wil ik droog trainen en ook zo eten dat ik dat ga bereiken.
Ik ben een maand nu serieus bezig en het gaat opzich goed, mn voeding is als volgt:
sochtends magere yoghurt met muesli
smiddags 4 broodjes pindakaas of rosbief
savonds aardappelen en groente en stukje vlees
savonds laat nog een keer yoghurt met muesli
Verder afwisselend fruit zoals ananas of frambozen.
mn trainingsschema is als volgt, 7 dagen in de week
dag 1: rug en schouders
dag 2: borst en armen
dag 3: benen en buik
dag 4: cardio
dag 5: rug en schouders
dag 6: borst en armen
dag 7: benen en buik
Wat vinden jullie hiervan? Jullie gaan denk zeggen dat ik meer moet eten maar ik wil graag een sixpack en ik hoef niet perse supergespierd te worden, wel afgetraind maar niet groot. Is dit om een sixpack te krijgen ongeveer een goed idee? Graag jullie advies, ik ben nieuw op dit forum en haal echt superveel nuttige informatie hier altijd vandaan.
Groetjes,
Mat
Comment