meer spier/minder vet tegenlijkertijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetvrije massa is alles behalve het vet. Het vochtgehalte is varieerd sterk, lastig om dan te bepalen of je aan bent gekomen in spiermassa. Als je vvm steeds toeneemt kun je ervan uitgaan dat de spiermassa groeit.

Comment

• Zooo heren. ben even een weekje weg, en de discussie laait weer op. goede zaak

Alleen die link van Kevster werkt (voor mij) niet (meer) :S /cry

Ben benieuwd. als iemand nog een linkje voor me kan regelen...of via mail of whatever... heel graag.
      altijd benieuwd naar interessante nieuwe input
      Fear is the mind killer

Comment

• toen ik op de link klikte, werkte deze ook niet (of nietmeer). ook ik heb nog interesse in eat stop eat pdf. niet dat ik het ga doen, maar wil het wel graag lezen.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Nou ik had em speciaal geupload.

PM me ef jullie e-mail dan gooi ik hem daar wel op als ik dadelijk thuis kom.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• http://dl7.torrentreactor.net/downlo...t-Stop-Eat+pdf

Werkt dit niet bij jullie?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• heb het boek gelezen, en niet echt iets nieuws tegengekomen. de meest interessante dingen uit het boek had ik al gelezen op martin berkhams site "leangains". (en de leangains aanpak lijkt mij persoonlijk aangenamer + makkelijker in de praktijk om te zetten + effectiever voor bodybuilders).

verder ben ik ook niet weg van het feit dat hij heel vaag blijft qua aanbevelingen. het is bijna zo simpel als: ja eet gewoon 2 dagen niet, en de andere dagen eet je gewoon hetzelfde als nu. klaar.

ik denk dat zijn concept wel goed is. maar je kan het in tientallen manieren tot uitvoering brengen. en niet elke aanpak zal evengoed werken. ik vind dat er te weinig aandacht aan details besteed is.

maargoed de opzet die ik twee posts geleden heb neergezet, zie ik in de praktijk wel werken. ben benieuwd hoe het je bevalt, en of de resultaten ook naar wens zijn.
              Last edited by dynobet; 24-11-2010, 14:45.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• zucht ... zoveel goede ebooks om te lezen... zo weinig tijd. Gelukkig bijna kerstvakantie

Ik zit langzaamaan ook steeds meer ernaar te neigen om begin volgend jaar iets te gaan doen. neig momenteel het meest naar UD2.0 Maar wie weet... als ik bijgelezen ben, denk ik er misschien weer anders over

Zit sowieso op het moment zo rond de 16%... dus misschien eerste stukje maar traditioneel eraf trimmen. December maar vast wat extra cardio erin. Zit nu toch net in mijn tweede helft van de 4split van falstyr. na 3x3 toch wat meer tijd over voor cardio dan na 5x5
                Fear is the mind killer

Comment

• in januari met ome dyno ud2 bulk doen.

Comment

• Originally posted by sf01 View Post
                    Zit sowieso op het moment zo rond de 16%... dus misschien eerste stukje maar traditioneel eraf trimmen. December maar vast wat extra cardio erin. Zit nu toch net in mijn tweede helft van de 4split van falstyr. na 3x3 toch wat meer tijd over voor cardio dan na 5x5
                    De Decembermaand lijkt me eerder geschikt om te bulken dan om te cutten...
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Als je UD2.0 hebt gelezen dan wil je het liefste gisteren nog beginnen. Mark my words kerel.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ja, UD2.0 heeft me wel gegrepen inderdaad

Alleen mijn vrouw staat er niet zo positief tegenover
                        En ik heb mijn bedenkingen over hoe de cut variant gaat storen met mijn werk.

Dus misschien ga ik inderdaad wel voor de bulk variant begin volgend jaar. Nog ff kijken. Maar heb er op zich wel zin in.

Ik zat trouwens nog even te denken aan naar aanleiding van het lezen om toch iets strakker te cyclen nu al. Ik zit nu op traindagen 200 kcals boven onderhoud, rustdagen 200 er onder. Verschil zit hem eigenlijk bijna alleen maar in chocomel na het trainen, en de melk in mijn shake voor het trainen.

Verder probeer in nu mijn carbs zoveel mogelijk bij mijn ontbijt en rond mijn training te pakken (train zo veel mogelijk kort voor het avondeten. meteen uit mijn werk zeg maar).

Maar wil dit eigenlijk nog iets strakker krijgen. Die carbs echt nog beter rond de momenten dat ik ze nodig heb.

Nu zat ik te denken...
                        Als ik nou op traindagen geen carbs bij mijn ontbijt doe. Maar pas voor en na mijn training. Dan op rustdagen, wel carbs 's ochtends, maar later op de dag juist niet meer (geen carbs bij avondeten)
                        Zou ik daar nog iets meer resultaat mee kunnen boeken?
                        En zou ik toch het verschil tussen rust en train qua kcals nog iets groter moeten maken? of wordt het dan overdreven?
                        Fear is the mind killer

Comment

• ik zou het zo niet doen. ik zou bij ontbijt een grote portie carbs. gedurende de dag, kleine hoeveelheden uit groenten, melk, een half broodje bij een omelet, kommetje soep etc. dan voor de workout weer een grote portie. en na de workout een grote portie. zowieso bij alle dagen carbs bij ontbijt.

wel kun je het verschil groter maken. trainingsdagen 400-500 boven behoefte. rustdagen 400-500 onder behoefte. Als je wil recompen.

als je meer voor massa gains gaat met minimale vetwinst: 500-600 boven behoefte op trainingsdagen. op behoefte of 100 onder behoefte op rustdagen.

als je meer voor vetverlies gaat: trainingsdagen 200 onder behoefte. rustdagen 600-700 onder behoefte.

Comment

• Ik ben momenteel langzaam aan het verschuiven van focus op gains naar fatloss.

Maar jij raad dus eerder aan om later op de dag iets minder te doen qua carbs op rustdagen...en het verschil tussen train en rust iets groter maken?
                            Recompen zit denk ik het meest op lijn met mijn huidige doelen. Het liefste blijf ik op hetzelfde gewicht, alleen raak ik vet kwijt en gain ik massa.

Ik zou natuurlijk ook nog voor de bulkvariant kunnen gaan en er meer bij gaan cardio'en.
                            Heb jij een beetje een idee ervan tot hoe laag je in BF kan komen zonder echt heftig te cutten of dieten, puur door extra cardio?
                            Ik zit momenteel dus op 16% en wil graag iig ergens juni 2011 op de 12 zitten. Ik heb dus geen haast ofzo.
                            Fear is the mind killer

Comment

• Je kan op de 10% komen door puur intensiveren van de training en intensieve cardio te doen.
                              Maar hoe verder je onder de 12% komt hoe moeilijker het zal worden. Je zal iig nauwelijks of niet meer kunnen groeien in VVM als je te laag komt.

Maar 12% en op gewicht blijven voor juni is zeer goed te doen, heb je ook geen extremen voor nodig.

mbt het cyclen, ik zou de verschillen niet te groot maken. Gewoon eten wat je nodig hebt met wat extra om goed te presteren en iets lager gaan zitten als je niet hoeft te presteren, extra vetverbranen idd door intensief cardio (of HIIT) na je KT.
                              Je hele training op een verhoogd HF zitten werkt ook al erg goed (dan hoef je ook niet te hoog in KH op de trainingsdagen, vet als energiebron).
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Ik ben nu de afgelopen 2 maanden 1kg aangekomen. Vooral massa volgens mij. Klein beetje vet kwijtgeraakt.
                                Dus misschien dat ik sowieso nog ietsje hoger moet gaan zitten om meer te gainen... en dan inderdaad maar flink cardio erbij.
                                Het is gewoon klote dat doordat ik zoveel de weg op moet voor mijn werk de laatste tijd... het zo goed als nooit meer mogelijk is om te fietsen naar mijn werk. Daar had ik heen en terug mooi een uurtje cardio aan per dag. Het is ook puur toen dat stopte dat mijn buikje is gekomen
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X