Kcal hoeveel voor bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kcal hoeveel voor bulk?

Hoeveel Kcals heb je denk nodig denken jullie voor:

Lengte:183cm
    gewicht:88kg
    BF:14,5%
    4 keer per week training
    lichtzware arbeid.

Zelf kom ik op zo een 3400kcal wat denken jullie?
    Face your demons...........

Originally posted by Kevin72 View Post
    Ik ben verschrikkelijk moe en heb het idee dat dat komt omdat ik in mijn nakuur zit.(nolvadex 20mg per dag voor 4 weken).
    zit er nu net een week in.
    Kuur was test e only op 10 weken 500mg.

Hoe voelen jullie je tijdens de nakuur?
    En welke bijwerkingen ondervind je?

je weet niet eens je kcals te berekenen en dan was je al begonnen met kuuren....

lol!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

[quote=gain is pain;755373]je weet niet eens je kcals te berekenen en dan was je al begonnen met kuuren....

lol!

Ik wil wel is kijken hoe een ander het doet dat was meer mijn insteek om te kijken hoeveel variaties erop komen.

Echt te triest dat je zoveel moeite hebt gedaan om uiteindelijk met zo een antwoord te kunnen komen.
      Je weet zelf ook wel dat de formules zo te vinden zijn hier.
      Maar de 1 doet het toch anders dan de ander.
      Wat kan ik nog meer zeggen pfffffffff

Comment

ik heb maar enkele kilos meer vvm als jou. ik beweeg nauwlijks (behalve het sporten dan). doe verder ook geen cardio ofzo.

ik heb een behoefte van 3300-3400. en zou in een bulk toch wel richting de 3800 kcal gaan. maar jij hebt ook nog lichtzware arbeid. wellicht dat jij wel richting de 4000 nodig hebt.

ik zou beginnen met 4 weken op 3500. neemt kracht en lichaamsgewicht toe, dan blijf je op die 3500. zo niet, verhoog je verder omhoog, en test je weer 4 weken.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nee heb er niet zoveel moeite voor gedaan, stond me gewoon ergens bij,
          en licht ook aan je lichaamstype:
          ik heb als 18 jarige op 1,85m op een gewicht van 105,3kg mijn kcals op 3900-400 kcals en groei er perfect op (5x in de week trainen) , maar een ecto zal waarschijnlijk meer moeten eten, goed voorbeeld is gameface op zijn 4500-5000 kcals op 78kg.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik kom dus uit op 3400 voor bulk maar dat doet geen reet bij mij.
            Ben momenteel met een Bulk van 5000kcal bezig per dag om te kijken hoe dat gaat.
            Vreet me een ongeluk maar de kg komen er wel nu.
            Doel is februari op de 94 te zitten met een max.BF van 15%
            Daarne verder kijken hoe ik erbij sta en of verder op lager in BF gaan.
            Dat ligt eraan hoe ik me voel.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              ik heb maar enkele kilos meer vvm als jou. ik beweeg nauwlijks (behalve het sporten dan). doe verder ook geen cardio ofzo.

ik heb een behoefte van 3300-3400. en zou in een bulk toch wel richting de 3800 kcal gaan. maar jij hebt ook nog lichtzware arbeid. wellicht dat jij wel richting de 4000 nodig hebt.

ik zou beginnen met 4 weken op 3500. neemt kracht en lichaamsgewicht toe, dan blijf je op die 3500. zo niet, verhoog je verder omhoog, en test je weer 4 weken.

Thnx hier kunnen we wat mee.

Comment

Wat alleen kut is is datik nog vol zit van de vorige maaltijd als ik die daarop alweer begin.
                Ik eet om de 2,5 uur zo een 750 kcal

Comment

Als je echt moeite hebt met wegkrijgen van 5000cal dan kan je af en toe shakes maken die aan de cal behoefte voldoen.

Maar ik denk dat je het met ca.40cal per kg bw ook redden zal als de timing goed is.
                  Mar je drinkt ook voldoende neem ik aan en 2 liter melk is ook alweer zo'n 1000cal, dusssss.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Als je echt moeite hebt met wegkrijgen van 5000cal dan kan je af en toe shakes maken die aan de cal behoefte voldoen.

Maar ik denk dat je het met ca.40cal per kg bw ook redden zal als de timing goed is.
                    Mar je drinkt ook voldoende neem ik aan en 2 liter melk is ook alweer zo'n 1000cal, dusssss.
                    Ik wil het is wat extremer aanpakken en ga dit wel proberen vol te houden wordt wel proppen en eat till i puke maar even kijken hoe het zo is gaat.

Ik neem ook al 2 shakes per dag die bestaan maar liefst al uit 1000kcal
                    200gram havermout
                    50 gram 3-whey protein
                    20 ml onverzadigde vetten

is wel veen kcal in 1 keer dat weet ik maar wil zoals ik al zei kijken hoe mijn lichaam hier op gaat reageren.

Comment

Zomersticky lezen.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

beetje rare taktiek. je eet 3500 kcal per dag. het doet niets, en je gaat maar 5000 kcal eten. wat waarschijnlijk veel te veel is, en je alleen maar vet maakt.

als 3500 niet genoeg is en je lichaamsgewicht blijft constant. probeer je eerst een 4000 kcal. wellicht dat dat al genoeg is om te gainen. maar dat weet je niet als je het niet eerst een maandje test.

wat je nu doet gaat je hoogstwaarschijnlijk onnodig vet maken.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Volgens mij moet tussen de 3600 en 4000 ook gewoon zat zijn. Je kan natuurlijk wel op 5000 gaan zitten, maar dat zou ik dan alleen doen op zware trainingsdagen, op mediumzwaar max 4500cal en lichte dagen en rustdagen op 3000 en dan de eiwitten iets hoger. Maar met zware training bedoel ik ook echt zwaar, serieuze gewichten en volle sets. Dan zal je gaan groeien.
                          Dus trainen als een pro, zwaaaaaaar zwaarder zwaarst. Maar vanaf 88kilo.....mwoah is wel zwaar hoor 5000cal. en droog blijven.

Zoals ik ook al zei is de timing belangrijk, wanneer eet je wat. Dat bepaalt voor een groot deel de mate van groei en herstel, hoezeer benut je ook de verhoogde eiwitsynthese, verhoog je die meer door de juiste momenten voor bijv whey en andere eiwitten. En wat vet aanzetten betreft hoe ga je om met de verhoogde insuline gevoeligheid. Ga je pieken pakken of blijf je stabiel en vrij laag en wanneer en hoe laad je je carbs.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X