Hallo,
heb alvast m'n bulk schema samengesteld om over 2,5 weken mee te beginnen.
Graag op en aanmerkingen als het niet goed is.
Stats
22 Jaar
188 CM
90 KG
17% BF
Training
Ma - Borst & Triceps
Di - Rug & Biceps
Wo - Rust
Do - Schouders & Abs
Vr - Benen
Veel rust voor de spiergroepen. Bulk zal 4 maanden duren. Ondertussen wil ik in ieder geval Cell Mass & No-Xplode gebruiken, minimaal 1 maand.
Verder oriënteer ik me op ander goede combinaties dus tips zijn welkom. Kijken welke mij het beste gaat bevallen voor in de toekomst. Daarna 2 maanden cutten en klaarstomen voor de zomer.
Als laatste nog Whey. Ik gebruik nu B&F whey. Ben ik opzich tevreden over (qua smaak en oplosbaarheid) maar weet niet of de kwaliteit nou zo super is als je naar de prijs kijkt. Iemand tips?
Alvast bedankt!
SteefDK
heb alvast m'n bulk schema samengesteld om over 2,5 weken mee te beginnen.
Graag op en aanmerkingen als het niet goed is.
Stats
22 Jaar
188 CM
90 KG
17% BF
Training
Ma - Borst & Triceps
Di - Rug & Biceps
Wo - Rust
Do - Schouders & Abs
Vr - Benen
Veel rust voor de spiergroepen. Bulk zal 4 maanden duren. Ondertussen wil ik in ieder geval Cell Mass & No-Xplode gebruiken, minimaal 1 maand.
Verder oriënteer ik me op ander goede combinaties dus tips zijn welkom. Kijken welke mij het beste gaat bevallen voor in de toekomst. Daarna 2 maanden cutten en klaarstomen voor de zomer.
Als laatste nog Whey. Ik gebruik nu B&F whey. Ben ik opzich tevreden over (qua smaak en oplosbaarheid) maar weet niet of de kwaliteit nou zo super is als je naar de prijs kijkt. Iemand tips?
Alvast bedankt!
SteefDK
Comment