tussen avondeten en kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tha man View Post
    ik heb dan inderdaad ook zin in iets hartigs, wat magere kip is wel goed idee. helaas wel een prijzig tussendoortje hehe, als je echt wat binnen wil krijgen moet je aardig wat plakjes eten
    Hoeveel moet jij hebben dan als tussendoortje ? 3 kilo kip?
    Je eet ongeveer 6 x per dag en de 5e maaltijd is zo'n 1000cal? En dan heb je nog een paar kilo kip nodig als tussendoortje...komop zeg.

Flauwekul dus!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

jij begint over die kilos marnop, dus daar moet je mij niet op afrekenen. en ik vind iets een prijzig tussendoortje als ik het vergelijk met bijvoorbeeld 4 boterhammen met 4 eieren, dat kost je 60cent ongeveer.

als ik dan bijvoorbeeld 100 gram kipfilet wil eten (om rond de 20 gram eiwit binnen te krijgen, de hoeveelheid waar ik ongeveer naar opzoek ben als tussendoortje) kost me dat meer dan een euro, relatief prijzig dus.

mijn dagelijkse calorie inname ligt tussen de 3500 en 3800 calorieen, beetje afhankelijk van mijn avondeten.

hoeveel eet de rest hier dan aan avondeten? als je 250g tortelini oid eet emt saus zit je er al bijna aan. als je een goed bord boerenkool eet met wat jus en een rookworst zit je er ook bijna aan.

en het gaat me niet om het idee dat ik elke 3 uur moet eten maar 2 uur na mijn avondeten heb ik vaak weer trek (helemaal als ik gesport heb) dus vandaar dit eetmoment.

Comment

je hoeft toch geen plakken kip te eten, dat is de duurste variant en er zit een berg meel, suiker en zout in. Gewoon een kilo kip in de aanbieding kopen en braden. 100 gram voor 40 cent

Comment

Originally posted by STED View Post
          je hoeft toch geen plakken kip te eten, dat is de duurste variant en er zit een berg meel, suiker en zout in. Gewoon een kilo kip in de aanbieding kopen en braden. 100 gram voor 40 cent

Yep dat bedoel ik, het kost niks een stuk kip. Kipfilet een kilo voor ongeveer 4 euro, neem 200gram als tussendoortje dan eet je voor 80 cent.
          een pakje kalkoenfilet kan ook wel, 100gr 69 cent......

Kilo kippebouten ALDI, 2,49 euro....dat zijn er 3 of 4 dus elke dag 1 als tussendoortje..is ruim 60cent per keer. waar hebben we het over...prijzig..

Ik ga er vanuit dat als iemand prijzig zegt....dat het dan over meerdere euro's gaat, dus gaat al snel in de kilo's kip lopen, snappie?
          Koop een pak van 3 of 4 en gril ze allemaal tegelijk, en je hebt elke dag zo'n ding kant en klaar.

Of neem een halve liter melk met brinta.......kost? 40cent? Magere yoghurt,...halve liter 30cent?
          Last edited by marnop; 18-11-2010, 16:05.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

net wat ze hierboven melden:

gewoon zelf kip bereiden, geen plakjes kopen, troep is dat. verder eieren koken/bakken en tonijn, witvis, pangius, tilapia (zit wel wat vet in dacht ik).

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Of neem een halve liter melk met brinta.......kost? 40cent? Magere yoghurt,...halve liter 30cent?
              brinta is eerder rijk aan koolhydraten dan aan eiwitten, maar dat eet ik in de ochtend al en zeker goede voedingswaarde.

jullie hebben inderdaad gelijk wat betreft de kip, plakjes is idd het duurst en dat is ook best wel bullshit ja..

bedankt voor de tips!

Comment

blikje tonijn kost ook geen reet btw

Comment

Een paar plakjes kip ga je echt niet dood aan hoor. Het is soms gewoon wat praktischer voor overdag te eten. Tuurlijk blijft echte kip beter, maar troep zou ik t niet willen noemen.
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X