ik heb wat gepuzzeld en tot volgend voedingsschema gekomen, iemand tips?
voedingsschema
Collapse
X
-
beetje vreemde eter ben jij.
beschuit met boter maar geen eigeel eten......
weightgainer, nog een slechte ook.
Ik heb er verder niet helemaal naar gekeken, maar dit viel me gelijk op.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
-
Minder beschuit en meer andere complexe koolhydraten. Geen vruchten kwark, maar gewoon magere. Minder weigthgainer, maar daarvoor in de plaats andere complexe koolhydraten, rijst, volkoren brood kan, maar ook niet teveel vanwege het zout dat in brood zit.
Meer groente ik zie maar 75gram spinazie? Ga minimaal op 300g zitten per dag. Ik mis wat fruit, aangezien dat beter zou zijn dan je suikers uit je gainer eet dan liever fruit daarvoor in de plaats als je suiker wilt. Verder zou ik gewoon hele eieren eten en je vetten wat ophogen tot minimaal 100g en je koolhydraten wat omlaag dan."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostMinder beschuit en meer andere complexe koolhydraten. Geen vruchten kwark, maar gewoon magere. Minder weigthgainer, maar daarvoor in de plaats andere complexe koolhydraten, rijst, volkoren brood kan, maar ook niet teveel vanwege het zout dat in brood zit.
Meer groente ik zie maar 75gram spinazie? Ga minimaal op 300g zitten per dag. Ik mis wat fruit, aangezien dat beter zou zijn dan je suikers uit je gainer eet dan liever fruit daarvoor in de plaats als je suiker wilt. Verder zou ik gewoon hele eieren eten en je vetten wat ophogen tot minimaal 100g en je koolhydraten wat omlaag dan.Attached Files
Comment
-
Maandag 8:00 uur-1 omelet van 5 eieren zonder eigeel,en 1 compleet ei met snufje zout en peper+een plakje milner 30 plus kaas,2 geroosterde meergranen boterhammen,1 plak volkoren ontnijtkoek,1 gals ju de rans.
10 uur 300 ml halfvolle melk,1 klein bosje druiven
12 uur-4 meergranenboterhammen,1pindakaas,1 kaas,2 met gebradenkipfile,en 250 ml halfvolle vruchtenjochurt.en 1 blikje tonijn op water
19 uur 200 gram gekookte aardappellen,2 stuks zalmfile(diepvries),1 handvol champions in plakjes gesneden en 1 appel.
22:00 uur-magere franse kwark met 1 banaan
Dinsdag -8 uur,zelfde onbijt als op maandag.
10 uur 2 meergranenboterhammen,1pindakaas,1kipfile.
12uur hetzelfde gerecht als op de maandag.
19uur biefstuk in reepjes,krieltjes,en gemengde roerbakgroente.
22uur magere franse kwark met 1 banaan
Woensdag 8 uur zie hetzelfde gerecht op maandag
10 uur 2 meergranenboterhammen,1 pindakaas,1kipfile.
12uur 3 meergranenboterhammen 1pindakaas,1kaas,1kipfile en 1 blikje tonijn in water
19 uur mexikaanse kipschotel 100 gram gekookte zilvervliesrijst,100 gram gebakken kipfile.
in blokjes gesneden,klein blikje bruine bonen,tomaat in blokjes,geraspte kaas,
meng de gekookte rijst,bonen,kipfile roerbak geheel nog 2 minuten,strooi dan de kaas eroverheen.
22 uurMagere franse kwark met 1 banaan.
Donderdag 8uur 4 meergranenboterhammen belelgd met gebradenkipfile en 1 gekookt ei in plakjes,beker halfvolle melk.
10uur 2 slaatjes zalm,en 1 blikje tonijn in water
12uur 3 meergranenboterhammen met plakjes rosbief,halfvolle melk,1 appel 1 banaan.
19uur 100 gram volkoren pasta,100 gram mager rundergehakt,bakken in 1 eetlepel olijfolie,met zout en peper
met 1 tomaat in blokjes,1 eetlepel gerasptekaas.
22uur magere franse kwark met 1 banaan
Vrijdag 8uur hetzelfde als donderdag
10uur 3granenboterhammen met kipfile,glas melk
13uur hamburgers op brood,hamburgers van te voren bakken,4 granenboterhammen.
boterham met halve burger 1 plakje tomaat en 2 plakjes augurk. 1 blikje tonijn in water
16uur 1 pak melk 1 liter en blikje tonijn in water
19uur 100 gram volkoren pasta,1 blikje tonijn,1 grote tomaat inb blokjes gesneden.
paar plakjes komkommer,1 zoet appeltje,geschild en in stukjes.
Kook de pasta op de aanwijzing van de verpakking,en speol het af met koud water,tot het afgekoelt is,doe je alle ingredienten erdoor.
22uur franse magere kwark met 1 banaan
zaterdag 8uur hetzelfde ontbijt als donderdag
10uur,300 ml melk,1 banaan
12 uur 1 blikje tonijn,100 gram volkorenpasta,1 gesneden tomaat,halve komkommer in plakjes
met snufje peper,en 1 blikje tonijn in water.
16uur 2 meergranenboterhammen met rosbief,1 sinaasappel
19uur 100 gram gekookte zilvervliesrijst,100 gram kipfillet gebakken in olie,met zout en peper,en 1 tros broccollie
22uur 1 bakje magere franse kwark met 1 banaan.
Een tip:Bestel op Bodystore.nl Eiwitten Mamoet 2500,verschillende smaken.
neem daar drie kups per dag van,mengen met iets,bijv.melk of optimeldrink.
het helpt heel erg goed voor spieropbouw,maar dan moet je ook wel trainen.
Ik ben zelf mee bezig,ik ben 29 en 190 cm lang,en weeg nu 105 kilo.
Dit recept werkt echt.
P.S.ZONDAG EIGEN MENU
Comment
-
@Efteling... echt jammer... je hebt er duidelijk tijd in gestoken... maar je voorstel menu is niet echt goed.
3x whey op een dag is echt overdreven veel. zonde van de whey/ het geld
ontbijtkoek, kwark of yoghurt met een smaakje?
eieren zonder dooiers? teveel kaas, teveel fruit + sap.
ga zo maar door.
Jouw suggesties komen te laag in vetten, te hoog in carbs. teveel snelle eiwitten waardoor het lijkt alsof je die genoeg binnen krijgt.
Relaxt als jij het hier goed op hebt gedaan. Ik zeg ook niet dat je hierop niet kan groeien hoor. Maar het kan zeker veel beter.
Verder misschien leuk als je jezelf ff voorstelt in het voorstel gedeelte van het forumFear is the mind killer
Comment
-
@ TS, dat 2e schema ziet er een stuk beter uit.
De cornflakes zou ik vervangen door Brinta of een andere complexe koolhydraatbron.
Waarom eiersalade? Een mager vleesbeleg zoals kip, kalkoen of rookvlees zou een betere keuze zijn.
Je zit aardig in de goede richting.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View Post@ TS, dat 2e schema ziet er een stuk beter uit.
De cornflakes zou ik vervangen door Brinta of een andere complexe koolhydraatbron.
Waarom eiersalade? Een mager vleesbeleg zoals kip, kalkoen of rookvlees zou een betere keuze zijn.
Je zit aardig in de goede richting.
havermoutpap e.d beter?
eierslade zal ik aanpassen naargelang er andere opties zijn op school.
bedankt voor de tips ook
Comment
-
Originally posted by STED View Post500 gram kwark voor het slapen gaan... misschien nog wat pinda's of cashews en vruchtenyoghurt enzo er helemaal uit
s'ochtends brinta of havermout met eventueel een whey shake.
zoiets beter dan?Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment