ud2 prgramma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jos1203 View Post
    Ik zit nu op 1061 KH
    256 eiwitten en
    68 vet.
    Als het lukt laad ik nog iets meer KH door iddel van Havermouth te eten.
    Morgen keihard trainen
    Hehe, veel plezier. Powerworkout is echt heerlijk.

Vet zou je eventueel nog wat omlaag kunnen doen. Vetten tijdens de carbload worden grotendeels opgeslagen dus voor optimale resultaten max. 40-50gr.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Denk dat ik nog een fatburner erbij ga nemen.
      Hoe zijn de ervaringen hiermee?
      Wat is een goede fatburner?

Comment

Denk dat ik nog een fatburner erbij ga nemen.
        Hoe zijn de ervaringen hiermee?
        Wat is een goede fatburner?
        Ik gebruik zelf altijd een stack van Yomhimbine en Ephedrine tijdens de lowcarbdagen. Naar mijn gevoel werkt dat prima. Tijdens de carbload en het weekend uiteraard niet.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

pff dikke opgezwollen buik van al dat eten.
          Moet nog twee maaltijden naar binnen werken.
          Gaat moelijk worden om alles naar binnen te schouwen.
          pfffffffff
          Blij als ik morgen vroeg maar gaan sporten power work out yeaaaaah

Comment

Workout resultaten:
            Deadlift: 8x60 6x100 6x130 3x140 4x140 +10kg
            Calf raise 6x50 6x50 5x60 +10kg
            flat bench 5x90 5x100 5x100
            Bent over row 5x100 5x100 5x109 +9kg
            incline bench 5x80 5x80 5x80
            chin 6xeigen 5x+8kg 4x+8kg +8kg
            Schoulderpress 8x50 6x55 4x65 +15
            Rear laterall 5x18 5x18 5x18 +2kg
            Barbel curl 5x50 5x50 5x50
            close grip bench 4x60 5x60 5x70 +10kg

Ben zeer tevreden.
            Vetmeting laten doen met vettang en ja hoor geloofde mijn oren niet.
            Volgens de fitnessinstructeur, die tot twee maal toe ging meten:
            14% vet nog en maar 2,5 kg afgevallen.
            Ben natuurlijk zeeeeeeeeeer tevreden over het resultaat.
            Ben van plan zeker door te gaan tot de kerst.
            Instructeur wil ook het boek hebben gezien de reslutaten.
            Last edited by jos1203; 17-12-2010, 11:41.

Comment

hey opa, fijn dat alles goed gaat

hecht niet teveel waarde aan de getallen van de vet% meting. maar kijk zelf in de spiegel. op de depletion dagen meten vet% meters je vet% vaak hoger, en na het carbloaden en power workout etc, vaak veel lager. dit heeft te maken met vocht wat wel of niet in spiercellen zit.

het is gewoon onmogelijk dat je in 3 weken 5 kilo vet verliest, en ook nog 2.5 kilo massa gained. vet% metingen (zowel impendantie als huidplooi) zijn niet volledig betrouwbaar. (huidplooimetingen laten bijvoorbeeld visceraal en intramusculair vetverlies lijken op spiermassa verlies. omdat huidplooi metingen alleen subcutaan vet meten. en zo hebben impendantie meters ook hun voor en nadelen).

maar ondanks dat de vet% meting in de sportschool wellicht niet 100% betrouwbaar is, weet ik wel zeker dat je flink wat vetmassa kwijt aan het raken bent, en wellicht ook nog iets aan spiermassa op aan het bouwen bent.
              aan je krachtstats te zien en hoe deze de omhoog vliegen, doe je het gewoon erg goed. ik zie dat je op veel dingen meer reps pakt en vaak ook nog meer gewicht. dit is meestal een teken dat je spiermassa gained.
              -------------------------------

tot nu toe wordt je er alleen maar beter van. ik zou zeggen: pak nu nog een compleet weekje. dan heb je op de 24ste je laatste power workout. dan neem je een lekkere break tot begin januari. en begint weer begin januari. dan pak je dan nog eens 6 weken ofzo. moet je eens kijken hoe je er dan uitziet.

succes iig
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

He Puppie dynobet hahahahhaa
                ik ben zeer zeker te vreden en zie verandering, positief, als ik in de spiegel kijk.
                Kracht zoals je ziet komt er ook nog eens bij.
                Ga zeker door en dan in Januari begin ik weer opnieuw.
                Denk dat ik een stacker ofzo erbij ga nemen in de lowcarbdagen.
                Welke vetverbranding supplement gebruik jij eigenlijk?
                Vetpercentage moet na de 10 en daarna wil ik een ander programma gaan proberen zoals de 4dagen split.
                Bedankt in ieder geval voor je hulp bij sommige dingen, zoals advies bij de voeding.

Comment

Trouwens in plaats van de legg press vandaag ben ik rustig begonnen met squatten.
                  15x stang
                  10x 50
                  8 x 70
                  moet ff rustig aan doen gezien de meniscus operatie van oktober.
                  Maar had er en heb er nu geen last van dus gaat goed komen, langzaam natuurlijk.

Comment

Nette resultaten.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

He Puppie dynobet hahahahhaa
                      ik ben zeer zeker te vreden en zie verandering, positief, als ik in de spiegel kijk.
                      Kracht zoals je ziet komt er ook nog eens bij.
                      Ga zeker door en dan in Januari begin ik weer opnieuw.
                      Denk dat ik een stacker ofzo erbij ga nemen in de lowcarbdagen.
                      Welke vetverbranding supplement gebruik jij eigenlijk?
                      Vetpercentage moet na de 10 en daarna wil ik een ander programma gaan proberen zoals de 4dagen split.
                      Bedankt in ieder geval voor je hulp bij sommige dingen, zoals advies bij de voeding.
                      meestal gebruik ik geen vetverbrandings supplement. heb een 4 weken mitotropin gebruikt (van de 20+ weken die ik in totaal ud2 heb gedaan). ik merkte qua vetverlies weinig tot geen verschil. voordeel was: had wel stuk minder honger. nadeel was: ik werd soms misselijk ervan en voelde me vreemd.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ok bedankt voor de info.
                        Heeft dus niets extra gebracht als ik het goed lees.
                        Dan ga ik lekker zo door komende week en dan begin ik weer in januari 2011

Comment

Vandaag voor de tweede keer begonnen met UD2 om vet te verbranden.
                          Is eerste keer zeer goed bevallen.
                          Vandaag eerste training weer gehad en ben al de hele dag loom en moe.
                          Heb er deze keer caffeine tabletten bij genomen.
                          Ben benieuwd naar de resultaten deze keer.
                          Als alles goed gaat is het de bedoeling een week of 4 a 6 vol te houden.
                          Vet percentage zit nu onder de 15%, dus is flink wat afgegaan na de laatste keer.
                          Gewicht is 2 a 2,5 kg omlaag gegaan.
                          Zijn wel mensen die me aanspreken en vinden dat ik flinker in omvang ben geworden vooral de schouders vind men.
                          Da's altjd leuk om te horen.
                          Hoop nu onder de 10% te eindigen.
                          Zal het hier weer gaan bijhouden.

Comment

Derde dag low carb en voel me futloos.
                            Snachts wakker wroden en zweten. Overdag kan ik elk moment van de dag gaan slapen.
                            De twee trainingsdagen waren zwaar, spieren stonden in brand pffffff.
                            Morgen nog en dan weer eten gelukkig.
                            Kan alleen niet morgenavond trainen, dat wordt donderdagmorgen vanwege het werk.
                            Dus donderdagmorgen begint de carbload dag.
                            Hierdoor vrijdag tegen de avond laatste training van deze week.
                            Hoop dat de moeheid en futloosheid beetje bij trekt in de tweede week.
                            Gaan natuurlijk wel volhouden.

Comment

Succes maar weer.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Nu vier weken erop zitten, bijna. Hierna nog 2 te gaan.
                                In de spiegel zie ik heel veel verschil terwijl ik in gewicht hooguit tot nu toe 2 kilo kwijt ben.
                                Ben wel blij als de laatste twee weken voorbij zijn en ik weer nogmaal kan gaan eten en sporten.
                                Dit is echt zwaar Ud2.
                                Maar heb een vraagje.
                                Als ik vet laat meten vraag men altijd de leeftijd.
                                Was ik nog onder de 50 dan had ik drie weken geleden 14% vet, nu ik boven de 50 ben heb ik plotseling 18% vet.
                                Waar ligt dat verschil dan nu?
                                Ik ben in drie weken tijd met UD2 van 21 naar 18 gegaan.
                                Dacht het eerst naar 14 maar degene die het toen deed meten had geen rekening gehouden met de leeftijd.
                                Maar waarom is hierin een verschil gemaakt.
                                Zelfde resultaat qua meting doch 4% verschil omdat ik ouder ben????????
                                Vind dit maar raar.
                                Nog deze week en dan nog 2 dan plaats ik foto's van het resultaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X