Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat, aangezien ik misschien UD 2.0 wil gaan toepassen in januari mocht dit te doen zijn met mijn eigen sporten zoals waterpolo en skitraining..
ud2 prgramma
Collapse
X
-
Originally posted by Ramon1983 View PostIk ben ook zwaar benieuwd hoe de resultaten zijn na 3 weken.
Vanaf volgende week ga ik ook met UD2 beginnen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ik kan alle drie met ja beantwoorden.
gewicht is ongeveer 2 kilo afgenomen en ik zie er droger uit in de spiegel.
Al hoewel het natuurlijk van 21% naar 19% niet erg goed te zien zal zijn met het blote oog.
Volgende week laat ik vet weer meten met de tang zoals afgelopen keer.
Wat mij opvalt is dat ik het in de derde week moeilijker heb gehad. Ik bedoel moeilijker voor de depletion training, meer brandende pijn in de spieren.
Gevoel dat ik echt leeg begin te raken bij de derde dag van de low carb dag.
Dit is de eerste keer dat ik ud2 doe en ik heb gelezen dat er meerdere zijn die het na de derde week zwaar krijgen. Mijn bedoeling is in ieder geval door te gaan tot de kerst.
Voeding gaat goed, KH haal ik nu het meest uit groenten. Eet veel kip zo'n 400 gr per dag samen met dynobet zijn sotosoep.
Daarnaast tonijn.
Na de tweede powertraining had ik duidelijk vooruitgang geboekt. Met deadlift zelfs 10 kilo en had het gevoel dat iknog meer aan kon.
Vrijdag proberen.
Zal het dan weer plaatsen met het verschil van vorige power workout.
Hou jullie op de hoogte
Comment
-
carb load
Hierbij plaats ik het eten vanaf mijn tension workout, dus de carb load voor vanmiddag tot ne met morgen.
Suggesties opmerkingen en veranderingen van harte welkom.Attached Files
Comment
-
Eet je niets op je brood? Volgens mij ook erg veel creatine. Hoewel het denk ik niet zal schaden adviseerd Lyle 20gr meen ik.
Naar mijn mening erg veel eiwitten en weinig koolhydraten. Ik zou een beetje eiwitten bij de koolhydraten erbij doen. Indien mogelijk mag je ook nog wel iets lager in de vet. Hoewel 60 wel kan zou ik er toch iets van 40 van maken voor optimaal vet verlies.
Ik zou ook de suikers zoals (banaan en witbrood) ietsje meer richting het begin plaatsen en de complexere carbs (volkoren pasta e.d) naar achteren.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by jos1203 View Post1021 kh vind je dat weinig?
Dit is voor 36 uur. Heb vandaag tot aan de training normaal gegeten.
Dat tel ik niet mee.
Ik weeg 80 met een vetpercentage van 20%.
Eiwitten zou ik zowiezo wel iets omlaag doen. 1gr per 1lbs vvm moet genoeg zijn.
Dat zou in jou geval rond de 140-150 zijn.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
over 36 uur een 250g eiwitten en 1000g carbs en 60g vet zou goed moeten zijn. iets meer eiwitten of carbs is niet heel erg. carbs zeer zeker niet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment