kwark,,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by okidoki71 View Post
    Bij jouw naam zou je iemand verwachten die Hardcore is, maar in de verre verste kom je er niet eens in de buurt, misschien je naam maar veranderen in zielepietje12??

.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by nofearnl View Post
      oke even een vraagje, hoe krijgen jullie dit gore zure spul weg ik zit er al cruslie er door heen te gooien maar het blijft erg zuur, en het is best dik zeg maar... me ma zegt dat ik niet moet zeiken maarja het lukt met dus echt niet.

ik hoor het wel groetjes jeff!
      Als je het niet lekker vindt moet je het gewoon niet eten. Zijn genoeg eiwit bronnen te vinden die wel lekker zijn.

Eten naar binnen werken omdat het moet voor de eiwitten is wat mij betreft ook een faal actie
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Kwark

Is het ook nog goed om elke avond braag je halfe liter kwark op te lepelen als je er 5 eetlepels honing in moet flikkeren om het naar binnen te krijgen?

Comment

Waar ik nog niemand over heb gehoord is biologische magere kwark van de Albert Heijn of van Marqt.
          Als ik mezelf extra wil trakteren op nog lekkerdere kwark, dan haal ik wel eens de biologische variant. ECHT een wereld van verschil qua smaak. Minder dik, romiger, veel zachtere smaak, betere voedingswaarden. Heerlijk. De andere kant van de medaille is dat biologische kwark tussen de 1,80 en 1,99 kost, afhankelijk van het merk. Een heel stuk duurder dus.
          Verder haal ik bijna altijd de franse magere kwark van de AH. Die vind ik iets minder bitter dan de normale (biogarde) kwark van AH, die ook nog eens duurder is. Of Konings kwark, dit is wel één van de goedkoopste maar ook aardig bitter.
          Verder heb ik over het algemeen weinig moeite met kwark eten. Honing en limonadesiroop er doorheen vind ik niet nodig.

Comment

appie heijn kwark groen bakje! 9gr eiwitten per 100gr 80 cent

Comment

Franse magere kwark.

In het begin is het inderdaad erg vies, probeer gewoon wat anders te doen als je het eet en er niet aan te denken. Na verloop van tijd kan je het dan gewoon weghappen zonder toevoegingen.

Ik eet het of gewoon uit het pak, of als toetje met stukjes appel er doorheen en een beetje kaneel.

Je kan natuurlijk ook een schep whey erbij doen, klein beetje water en dan goed roeren. Geeft opzich wel een degelijke smaak.

Succes!
              There are no shortcuts to any place worth going
              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Ik vind die van de c1000 (rood met wit) hartstikke lekker, geen probleem slurp hem zo op, beetje water erbij en klein beetje whey (heb Cookie and cream) verrukkelijk
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ben gestopt met de kwark... Heb nu caseine van b&f! Heerlijke afsluiter van de dag! Had altijd de kwark van de aldi... Is naar mijn mening de beste van smaak!
                  Constantia et labore

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                    volle franse kwark.

Volle kwark is sowieso oneindig veel beter te eten dan magere
                    Eew, mijn vriendin had eens volle kwark gekocht, wat een zooi. Smaakte naar boter en het eiwit gehalte is veel lager, wat de voordelen van kwark wegneemt.

Die van de AH vind ik beide lekker. Die van de C1000 (de goedkope) is super dik en vies.
                    Train hard or go hormone

Comment

franse mager kwark daar doorheen 2 banaan vat honing 2 scheppen whey proteine 2 scheppen eiwitten, mwah goed weg te krijgen

Comment

zoveel dingen door een bak?

voor 2 scheppen whey kan je bijna een hele bak eten

Comment

Bij mij staan er ook altijd pakken c1000 basis magere kwark in de koelkast. Over smaak valt te twisten, maar ik denk financiëel gezien dat deze het voordeligst is (0.65 cent per 500 gram magere kwark). Daarnaast bevat het 8.8 gram eiwitten per 100 gram en 4.4 gram koolydraten (suiker) per 100 gram.

Al hoewel ik geen informatie heb over de kwaliteit, zal die wel iets minder zijn dan die van duurdere merken.

Comment

Originally posted by toevallig View Post
                            franse mager kwark daar doorheen 2 banaan vat honing 2 scheppen whey proteine 2 scheppen eiwitten, mwah goed weg te krijgen
                            Dat is bijna een hele maaltijd joh, maar zo ken ik het ook wel wegwerken
                            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Jumbo milde kwark is het beste. Weinig KH (2,5gr) en goed weg te krijgen.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik heb die groen met wit van de c1000, die is niet zo dik. Smorgens met een beetje limonadesiroop met rozijnen voor wat suikers om 'de motor te starten' en savonds met wat limonadesiroop en noten. Dan is het wel lekker hoor
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X