kwark,,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tobasco2681 View Post
    Kaas met 3-4 gram suiker erin?
    Optimel kaas
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
      Optimel kaas
      lijkt me toch wel het proberen waard!
      All you need is the heart off a Champion!

Comment

Een vraagie tussendoor , ik zit nu op twee bakken kwark per dag a 500g (magere zaanse hoeve kwark) , ik wil naar de 3 x gaan dan zit ik op 1.5kilo kwark per dag. Vrij idioot maar voor mij makkelijk weg te krijgen. Raden jullie dit aan ?

Comment

En waarom wil je naar de 3 bakken kwark gaan?
          Post ff je voedingsschema misschien dat we alternatieven kunnen geven ipv van 1,5 kilo kwark.

Comment

Ben je op je kop gevallen jongen? 250 gr. in de ochtend en 500 gr. voor het slapen is de max. vind ik. Dat zijn al zo'n 71 gr. eiwitten! Voor de rest zal je producten moeten eten die eiwitrijk zijn.

Variatie heb je nodig in je voeding...

Je kan het uitproberen, maar ik denk dat je aardig gaat stinken...
            Make it count!
            Always look on the bright side of life...

Comment

Ik val net haast van mn stoel van vreugde van de danoontjesmaak van kwark met whey
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                Ik val net haast van mn stoel van vreugde van de danoontjesmaak van kwark met whey

Ja, lekker is dat, he?
                Ik neem op sommige dagen mijn avondkwark met noten (ligt eraan hoeveel vetten ik die dag al heb gegeten) en soms met whey. Jammie!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn voedings schema staat onderin maar niemand reageerd tot dusver .

Comment

Originally posted by Gearsen View Post
                    Mijn voedings schema staat onderin maar niemand reageerd tot dusver .
                    En dat wil je dan in dit topic onder de aandacht brengen?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Tobasco2681 View Post
                      Hahaha ik doe daarnog eens 50 gram cashewnoten bij, maar ook een scheut water om het nog een beetje te kunnen roeren want lijkt wel betonmortel

goeie tip, die noten neem ik "on the side" maar een scheutje water kan geen kwaad
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
                        krijg je dan een danoontjes smaak :O
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• een beetje siroop er doorheen en ik heb het zo op!

Comment

• Ik heb Slimpy daarvoor. Zitten bijna geen calorieen in

Comment

• Dan zal er wel n berg zoetstof inzitten, leer het gewoon naturel eten joh
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                                goeie tip, die noten neem ik "on the side" maar een scheutje water kan geen kwaad
                                on the side... Gerard Ekdom!
                                All you need is the heart off a Champion!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X