Hulp nodig bij het cutten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gewoon veel pissen en zweten joh

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      gewoon veel pissen en zweten joh
      Doe ik ook. maar het blijkt niet genoeg te zijn. voor mij dan.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Whey zorgt niet voor insulinepieken, heb zelf gemeten met glucosemeter, nada noppes pieken.....
        hoe heb jij het gemeten? We hebben echt iemand in de gym die van getalletjes enzo houdt en hij had midden op de dag alleen whey genomen en bij hem steeg het wel.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          85% van de bevolking heeft glutenallergie, gevolg vocht vasthouden.
          (ergste vorm dat je kan zien zijn bierbuiken, in bier zit hop+veel gluten+ alochol).
          Dan behoor ik tot de overige 15%, ik vind dat je je niet moet aanstelle maar ok.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Dan behoor ik tot de overige 15%, ik vind dat je je niet moet aanstelle maar ok.
            Ben wel benieuwd naar de onderbouwing van die 85% v/d mensen gluten allergie.
            Lijkt me niet kloppen.

Gluten intolerantie misschien, maar allergie lijkt me niet.

En een bierbuik krijg je van ethanol -> vet omzetting. Anders zou je die weer kwijt raken zodra je stopt met veel drinken.
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
              Ben wel benieuwd naar de onderbouwing van die 85% v/d mensen gluten allergie.
              Lijkt me niet kloppen.

Gluten intolerantie misschien, maar allergie lijkt me niet.

En een bierbuik krijg je van ethanol -> vet omzetting. Anders zou je die weer kwijt raken zodra je stopt met veel drinken.
              Maar het heeft helaas niks met drinken te maken.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

halloo mensen

Ik kwam dus in dit topic terecht en ik vroeg me eigenlijk ook een aantal dingen af , waar jullie misschien antwoord op kunnen geven.. (miss ook wel handig voor andere mensen).

Cutten

Voeding

- wat kan je nou eigenlijk in de avond eten (avondeten rond 17uur)?
                Bijvoorbeeld zilvervliesrijst, en ja hoeveel gram zou je ongeveer kunnen eten?

Ik heb op myn sportschool te horen gekregen, 70 a 100 gram gekookt.
                En dit heb ik afgewogen, maar het lijkt zo weinig? :P

Training
                Moet je per se 4 sets en 15 herhalingen maken per oefening (cardio na de training 20 min.) of kan je ook gewoon bijv. 12-10-10-8 (cardio na de training 20 min.).

Ik heb op verschillende forums gekeken en de één zegt je moet tijdens het cutten 15 reps doen en de ander zegt weer dat het niet uitmaakt, zolang je maar cardio erachter aan doet.

Bij voorbaat dank,

Wesley

Comment

Maak je eigen topic aan, maar op je eerste vraag kook het maar is dan is het veel meer + het verzadigd voor een lange tijd.

Hoeveel is puur afhankelijk van je behoefte en wat voor maaltijd het is. Als jij erna gaat trainen is het meer dan dat jij sochtends heb getraind en savonds alleen nog maar gaat bankhangen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X