Originally posted by karwan2
View Post
Wie Bulkt Deze zomer door.
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostDie heb je er tussen zitten ja. Maar ik moet wel zegge dat het gewoon zwaar is hoor.
Dat het zwaar is geloof ik.
Ben je toevallig Turks?Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostInderdaad, vind het altijd wel dubbelzinnig met dat soort volk. Je houdt jezelf voor je gek en ik neem aan dat je zoiets alleen voor jezelf doet (als je een bepaalde leeftijd hebt).
Dat het zwaar is geloof ik.
Ben je toevallig Turks?
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postwat is je verhouding ongeveer EKV.
en wat bedoel je met weinig carbs 300 is tog veel .?
ik neem zelf 285g crabs
op trainingsdagen eet ik iets meer als 150gr carbs en op rustdagen ietsje meer dan 50gr carbs.
en dan nog maar is te bedenken dat ik rond de 109kg weeg en moet doen met deze lading carbs.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postis verplicht ik neem aan dat hij moslim is en hij het moet doen .
net zoals ik en nee ik ben geen turk ben een iranees
maar alsof je als puber in de zomer niet aan seks/meisjes denkt is gewoon bull, dat doet iedere puber, maar het hoort niet in de ramadan.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postvolgens mij ben je niet verplicht als je zwaar lichamelijk inspanning doet (topsport), zwanger bent, of een ziekte heb volgens mij.
maar alsof je als puber in de zomer niet aan seks/meisjes denkt is gewoon bull, dat doet iedere puber, maar het hoort niet in de ramadan.
Maar verplicht....tja...dan moet je je de rest van het jaar ook aan de regels houden...en dat doen velen dan weer niet.
Ik vind het sowieso flauwekul.
Ik heb van jongs af aan altijd al gezegd, ik eet lekker een gehaktbal, half om half en een lekker karbonaadje, lekker varkensvlees...dus ik hoef mijn lichaam niet te reinigen.
Reinigen van lichaam is de reden van Ramadan trouwens.....was vroeger gewoon de reden die aangegeven werd. Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostTegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)
Wie zijn wij om te zeggen wat iemand anders moet doen. En wie zijn moslims om te zeggen hoe wij ons moeten opstellen.
Vind dat ook vervelend aan de meeste religies, die willen je zo vertellen wat je moet doen. Is gewoon ouderwets en niet iets van deze tijd.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by marnop View Postsporten is een tijdverdrijf, is iets leuks, geen reden om af te zien van Ramadan, de rest wel. Ook zwaar lichamelijke arbeid kan er onder vallen.
Maar verplicht....tja...dan moet je je de rest van het jaar ook aan de regels houden...en dat doen velen dan weer niet.
Ik heb van jongs af aan altijd al gezegd, ik eet lekker een gehaktbal, half om half en een lekker karbonaadje, lekker varkensvlees...dus ik hoef mijn lichaam niet te reinigen.
Reinigen van lichaam is de reden van Ramadan trouwens.....was vroeger gewoon de reden die aangegeven werd. Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)Lost all i got
Comment
-
Originally posted by El_Loco View PostWaarom doe je mee aan de ramadam?
Originally posted by marnop View Postsporten is een tijdverdrijf, is iets leuks, geen reden om af te zien van Ramadan, de rest wel. Ook zwaar lichamelijke arbeid kan er onder vallen.
Reinigen van lichaam is de reden van Ramadan trouwens.....was vroeger gewoon de reden die aangegeven werd. Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)
Ik snap niet waarom mensen altijd zeggen, dat het allemaal halve werk is. Want als jullie goede doelen steunen of zelfs niet steunen dan sturen jullie ook niet zo overdreve veel geld. Dus elke kleine beetjes helpen gewoon. Tevens word er in de ramadan ook gewoon geld verzameld door de moskeen en het is ook nog is goede bondingstime met de familie.
Comment
-
het punt is dat 90% van alle puber moslims lak aan de regels hebben of schijt aan hebben aan hun geloof, een vrouw moet maagd het huwelijk in , en de jongens daar heb ik nog nooit over gehoord dat hij maagd moet zijn.
en als dat zo is dan is 90% geen echte moslim, roken,drank, drugs, stelen bijna alles wat verboden is doen 90% van de pubers, ik zeg 90% dus niet allemaal maar het zijn er een hoop.Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment