Advies gevraagd .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    oke eerlijk 1 klacht fking veel pissen in de nacht 6 x opstaan ofso om te pissen
    Dat had ik dus ook

maar nu ik dat niet meer heb is mijn rust + herstel beter waardoor mijn spieren sneller groeien

Comment

Originally posted by Rensko View Post
      Je zit met vet zeker wel aan de lage kant. Wat ik bedoel te zeggen is dat je er meer aan hebt om je vet en carbs op te hogen ipv je eiwit.. Hou je eiwit nou gewoon op 2.5g per kg lichaamsgewicht, of hooguit 3g als je je daar beter bij voelt.. Als je dan je carbs en vetten verhoogt zul je meer resultaat boeken dan wanneer je 5g eiwit per kg naar binnen werkt lijkt me .
      ik probeer wat jij zegt gewoon 1maandje en kijken hoe het afloopt!
      Lost all i got

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        Dat had ik dus ook

maar nu ik dat niet meer heb is mijn rust + herstel beter waardoor mijn spieren sneller groeien
        wat heb je er tegen gedaan !
        Lost all i got

Comment

Heb meerdere keren gelezen dat je graag pro wilt worden etc.. Maar als je geen advies van anderen toepast is je voedingschema gewoon niet zo goed.

Dat minder opstaan is makkelijk op te lossen door wat minder eiwit te nemen en minder te drinken. Weet niet of die 6x overdreven is of niet, maar je komt op deze manier niet aan goede nachtrust. 8 liter water is ook wat teveel van het goede

Verder zijn veel vragen over je voeding terug te vinden in de zomersticky.
          Beste ga je gewoon doen wat je geadviseerd word en dan zul je zien dat :
          - jij minder of niet 's nachts je bed uit hoeft om te pissen.
          - gewoon lekker groeit als je trainingschema ook goed is.
          - je voortaan meer adviezen aanneemt omdat je erachter komt dat ze hier toch wel gelijk hadden

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
            wat heb je er tegen gedaan !
            Niets bewust

maar heb mijn voeding wel verbeterd door meer vetten en minder eiwitten (alsnog 3gr per kilo) te nemen.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
              Heb meerdere keren gelezen dat je graag pro wilt worden etc.. Maar als je geen advies van anderen toepast is je voedingschema gewoon niet zo goed.

Dat minder opstaan is makkelijk op te lossen door wat minder eiwit te nemen en minder te drinken. Weet niet of die 6x overdreven is of niet, maar je komt op deze manier niet aan goede nachtrust. 8 liter water is ook wat teveel van het goede

Verder zijn veel vragen over je voeding terug te vinden in de zomersticky.
              Beste ga je gewoon doen wat je geadviseerd word en dan zul je zien dat :
              - jij minder of niet 's nachts je bed uit hoeft om te pissen.
              - gewoon lekker groeit als je trainingschema ook goed is.
              - je voortaan meer adviezen aanneemt omdat je erachter komt dat ze hier toch wel gelijk hadden
              je hebt gelijk .
              ik denk dat mijn traininsschema wel goed is maar weet het niet zeker..
              1spiergroepje perdag 5dagen in de week.
              zo zwaar mogelijk 5-8reps
              trainingsduur max 1uur45minuten dat is aleen op benendag +buik
              Lost all i got

Comment

Ik denk dat het flut is die van jou maarja. Jij wilt niet zo snel luisteren.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Ik denk dat het flut is die van jou maarja. Jij wilt niet zo snel luisteren.
                  hij luistert graag naar de verhaaltjes in de gym...
                  Karwan, begin gewoon met het basis full-body schema...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X