noten en kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noten en kwark

Ik lees op het forum dat vet in de avond niet goed is(word in je slaap niet afgebroken)
    Maar ik lees ook dat het vet de opname van eiwitten vertraagd(dus dat de kwark die ik voordat ik ga slapen eet een langere opname heeft).

Is dit waar wat ik zeg? en zo ja, is er een alternatief waardoor de eiwitten in kwark langzamer opgenomen worden?

eet nu om 23:00 75-100g noten en 500g magere kwark
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

dat is gewoon te veel.
    Verder is er in mijn ogen geen probleem mee.

Ook in je slaap heb je energie nodig. Dit kan je beter krijgen van vetten/eiwitten dan van kh.

MAar het hangt er ook vanaf wat je doel is. Ben je aan het cutten dan kun je overwegen dit te laten. Misschien caseine of tonijn voor het slapen.

Tijdens bulk of op onderhoud lijken me kwark en/of noten geen probleem.
    Fear is the mind killer

Comment

75 /100 gram noten is inderdaad erg veel voor het slapen gaan.
      En daarbij de vraag , welke noten eet je dan?

voor de rest sluit ik me bij bovenstaande post aan.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Tonijn kan ik niet binnenhouden, doet me denken aan wat de kat vroeger at
        Ik ben aan het cutten, caseine heb ik nog niet, misschien een idee om te gaan halen inderdaad.
        de kwark die ik eet heeft maar 0.2 gram vet per 100 gram dus lijkt me niet verkeerd.
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          75 /100 gram noten is inderdaad erg veel voor het slapen gaan.
          En daarbij de vraag , welke noten eet je dan?

voor de rest sluit ik me bij bovenstaande post aan.
          pistachenoten vooral

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            pistachenoten vooral
            Gewoon een handvol noten is genoeg (ik heb zo een pakje met gemengde noten oa. amandelnoten , hazelnoten, cashoy noten , walnutsnoten etc....

Comment

Ik doe 's avonds ook geen noten meer in mijn kwark

neem mijn vetten voortaan gewoon overdag op momenten die niet rond mijn training vallen.

Comment

Ik doe het nog steeds wel omdat ik het het zo walgelijk lekker vind.
                Pas had ik op de markt blijkbaar studentenhaver gekregen, ook nog eens met rozijnen dus.
                Ik heb het eens gewogen, zit meestal met een volle hand rond de 70 gram.
                *slikt* veel te veel dus...........shit, en ik heb al zoveel laten staan! *pakt zakdoekje*
                "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Tonijn kan ik niet binnenhouden, doet me denken aan wat de kat vroeger at
                  Ik ben aan het cutten, caseine heb ik nog niet, misschien een idee om te gaan halen inderdaad.
                  de kwark die ik eet heeft maar 0.2 gram vet per 100 gram dus lijkt me niet verkeerd.
                  Gooi er eens een scheut olijfolie door en even roeren en smullen maar, het is iig mijn oplossing voor droge tonijn zonder ketchup erbij te doen en je krijgt gelijk olijfolie binnen plus een lekkere vismaaltijd. Probeer het eens..
                  "Straight outta gym"

Comment

Vet word in je slaap minder goed verteerd omdat je lever ook in een soort "rust" stand bivakkeert, er word dan minder gal geproduceerd waardoor de vetten minder goed geƫmulgeerd worden.
                    dit is biologisch gezien, maar een goed getraind lichaam moet zo'n 50 grap (on)gezoute pinda's makkelijk aan kunnen!

kwark is geen probleem, magere kwark zijn mooie langzame eiwitten zorgen voor goed optimaal herstel gedurende de nacht!

Comment

en nog iets voor tonijn,

pak een bakje, gooi er 2 eieren in en een 3/4 blikje tonijn (niet meer anders heb je meer tonijn dan ei en bakt ie niet, tenzij je 3 eieren doet) en maak er een ommelet van, en tijdens het wachten eet je je blikje leeg (2/3 happen en hij 's op) HEERLIJK, en nog veel eiwitten ook!

Comment

Bedankt voor de tips met tonijn jongens, ga ik beide eens proberen(ondanks ik nu al bijna over mijn nek ga bij de gedachte aan dat blikje kattenvoer)

Zit nu ff te kijken naar caseine of night protein van xxl nutrition, een goede oplossing om kwark te vervangen? mensen nog ervaringen mee qua smaak of moet ik hiervoor een ander topic starten?

Bedankt iig!

Comment

Bedankt voor de tips met tonijn jongens, ga ik beide eens proberen(ondanks ik nu al bijna over mijn nek ga bij de gedachte aan dat blikje kattenvoer)

Zit nu ff te kijken naar caseine of night protein van xxl nutrition, een goede oplossing om kwark te vervangen? mensen nog ervaringen mee qua smaak of moet ik hiervoor een ander topic starten?

Bedankt iig!
                          casseine is beter
                          Lost all i got

Comment

Volgens mij is die night protein ook van caseine gemaakt. Alleen de koolhy/vet ratio is nog lager dan dat in kwark dus optimaal voor de cut!

Comment

Originally posted by Sjorssss;816628[B
                              ]Vet word in je slaap minder goed verteerd omdat je lever ook in een soort "rust" stand bivakkeert[/B], er word dan minder gal geproduceerd waardoor de vetten minder goed geƫmulgeerd worden.
                              dit is biologisch gezien, maar een goed getraind lichaam moet zo'n 50 grap (on)gezoute pinda's makkelijk aan kunnen!

kwark is geen probleem, magere kwark zijn mooie langzame eiwitten zorgen voor goed optimaal herstel gedurende de nacht!
                              Bron?

Originally posted by Sjorssss View Post
                              en nog iets voor tonijn,

pak een bakje, gooi er 2 eieren in en een 3/4 blikje tonijn (niet meer anders heb je meer tonijn dan ei en bakt ie niet, tenzij je 3 eieren doet) en maak er een ommelet van, en tijdens het wachten eet je je blikje leeg (2/3 happen en hij 's op) HEERLIJK, en nog veel eiwitten ook!
                              Eieren zit ook aardig wat vet in. Tonijn nemen omdat daar minder vet in zit en er dan eieren bij doen heft de reden voor tonijn dan weer aardig op :P

Originally posted by karwan2 View Post
                              casseine is beter
                              Waarom? Misschien voor bepaalde personen in bepaalde situaties. Maar zeker niet standaard beter.
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X