Intermittent Fasting Algemene Vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by laurann View Post
    Je kunt ermee cutten.
    Maar ik heb verder geen ervaring ermee dus zul je even op andere ervaringen van mensen moeten wachten
    Succes ermee!
    oke, ik denk dat ik rond mn onderhoud ga zitten aangezien ik niet veel vet heb (15%) en met dit verlies je hoe dan ook vet dus dan is dat mn eerste experiment.

Ik ga inderdaad ook niet de eerste 8 uur eten, begin rond 5 uur met eten tot rond 1 uur snachts (dus me kwarkie om 1 uur snachts hmmmm).

bedankt voor de steun ik ben benieuwd waar dit me zal brengen!
    MMA - Weightlifting

Comment

Al verder gekomen?
      Ik ben nu mijn voeding in elkaar aan het draaien.

*edit: ik ga morgen gewoon spullen halen die ik wil eten en ga dan hoeveelheden bekijken.
      Van de tonijn heb ik nog geen kev verhouding en dat soort grappen.
      Zal morgen hier updaten als ik tijd vind
      Last edited by laurann; 13-07-2011, 22:27.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik heb lang naar de hoeveelheid gekeken, waarop ik het beste kon cutten. 3000/2800/2600/2400 hielpen allemaal niet, deze hoeveelheden heb ik lange tijden volgehouden maar niets hielp. Nu zit ik op 2000 kcal, en doe intermittent fasting. 300/350 eiwitten 100/150 carbs en moderate vetten. Ook met de vetten heb ik geexpirimenteerd, maar hier ondervond ik weinig voordeel van of nadelen. Ik ben nu ongv. 2 weken bezig, en ben 2/3 kilo kwijt. massa is gewoon het zelfde gebleven, en kracht ook het zelfde. het enigste wat is veranderd, is dat ik erg snel lager in vet kom te staan.

Opstelling
        2000 kcal rustdagen (cardio mag wel gedaan worden, als het maar niet te gek wordt)
        2800 kcal trainingsdagen (onderhoud, en zijn genoeg carbs om de spieren genoeg voeding te geven en te voorzien van alle stoffen. het dient het ware als een soort refeed)

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          Lijkt me niet verstandig om de eerste 8 uur van de dag te eten en de rest van de dag niets...dan ga je geheid met honger naar bed en kan je van de honger niet slapen.....voor mij zou het een no go zijn.
          Mwah, niet per se. Honger is vooral ritme, eerder dan noodzaak. Gewenning lost zulke dingen op.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X