misselijkheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skymaster27 View Post
    Als in je eten maar genoeg voeding inzit en weinig vetten dat is beter dan jezelf uithongeren
    als je lichaam te weinig voeding krijgt zal dat jou misselijk maken omdat het lichaam iets nodig heeft wat er weinig of helemaal niet is daarom is een goede maaltijd belangrijk voor het trainen en carb drinken tijdens training is ook om je lichaam wat extra te geven..,
    Als je een busje visvoer eet dan is dat ook beter dan jezelf uit te hongeren. Mits er weinig vetten in zitten natuurlijk.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Kon vanmorgen zo snel geen visvoer vinden - dus heb ik maar 2 broodjes gegeten.
      Een bruin met kip en een wit met pindakaas en jam - waarschijnlijk niet helemaal goed maar het was ook meer en experiment.
      Jammer genoeg was ik weer net zo misselijk als gisteren - dus misschien moet ik toch en keer iets anders proberen. Brinta of dergelijks.
      Zou yoghurt ook goed zijn ?

Comment

Neem als ontbijt 40gr whey met bambix rijstebloem, ca 80gram rijstebloem op je trainingsdagen als je zo vroeg traint. Je kan ook een mixje maken van 40gr rijstebloem met 40gr brinta en 40gr whey als ontbijt.
        en appel eten bijvoorbeeld
        vlak voor de training wat Vitargo nemen eventueel voor snelle glycogeen aanvulling en dan knallen.

Als je dan nog te weinig energie hebt.....

Vitargo kost wel wat maar werkt wel goed.

En nee yoghurt werkt niet, is wel goed na je training na je shake. Yoghurt met banaan oid, lekker.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Edit: zie dat Marnop al iets gepost heeft

Comment

Mix ik de bloem , brinta en whey met water of melk ?

Energy heb ik - voor mijn gevoel dan - voldoende. Alleen de misselijkheid aan het einde maakt het iets onaangenamer.

Bedankt iedereen voor de hulp !!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Als je een busje visvoer eet dan is dat ook beter dan jezelf uit te hongeren. Mits er weinig vetten in zitten natuurlijk.

Wel vrij dure eiwitten visvoer....maar het is meestal gewoon vis(afval) dus eiwitjes. Je hebt ook zakken met visvoer waar extra proteine aan is toegevoegd......je kan het gewoon eten hoor.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

wat zie je toch weinig de O zo gemakkelijke havermeel voorbij komen .......
                Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X