Originally posted by jantje91
View Post
heeft roken invloed?
Collapse
X
-
Originally posted by jantje91 View PostNu 8 dagen gestopt
Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postgoed bezig volhouden!
Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''
Comment
-
Bij mij heeft het weinig met stoerheid te maken. Ik ben iemand die af en toe een rustmomentje moet hebben met niemand om me heen. Ik rookt eigenlijk 3 jaar lang misschien 2 sigaartjes per dag, dit deed ik in mijn eentje in een mooi stukje natuur, dit voelde erg goed. Tot ik een jaar geleden een vriendin kreeg die rookte en van het één kwam het ander..
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostDie leeftijd norm lag bij mij toch wel lager. Eerder 14-17. Wie in zijn goede verstand begint nou nog met roken op 20-21 onder het mom van stoerheid.. Maar dat is mijn ervaring
helaas zijn we nu in de minderheid van niet rokers, wat vroeger wel anders was.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by gleke View PostRoken verandert oa vit C behoefte, vit C heeft dan weer effect op spiergroei.
Dus ja, roken heeft invloed.
Jij moet het voor jezelf maar uitmaken.
Daarbij zijn er op bijv. DBB meerdere grote jongens die geen groente eten en ook geen multivitamine supplementeren. Het effect van vitamine C op spiergroei vind ik discutabel in verhouding tot voldoende pro/carb/fat.
Hiermee wil ik echter niemand aansporen om te gaan roken, maar het moet zeker op zijn tijd kunnen als ontspannings-/genotsmiddel.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostMis het niet eens zo erg, alleen soms als een maatje een peuk opsteekt wel! Vond het altijd wel gezellig even samen een peukie roken, haha!
Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai
Comment
-
Originally posted by BSH1975 View Postmooi
Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai
Comment
-
Originally posted by Gorecki View PostHoewel: ik droom soms nog dat ik een peuk opsteekBOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment