heeft roken invloed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jantje91 View Post
    Nu 8 dagen gestopt
    Volhouden he! suc6.
    keep the focus going!

Comment

Mis het niet eens zo erg, alleen soms als een maatje een peuk opsteekt wel! Vond het altijd wel gezellig even samen een peukie roken, haha!

Comment

Nu 8 dagen gestopt
        Goed bezig!
        Nog een paar dagen doorzetten en je bent er fysiek vanaf!
        BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Nu 8 dagen gestopt
          goed bezig volhouden!

Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
          liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            goed bezig volhouden!

Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
            liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''
            Die leeftijd norm lag bij mij toch wel lager. Eerder 14-17. Wie in zijn goede verstand begint nou nog met roken op 20-21 onder het mom van stoerheid.. Maar dat is mijn ervaring

Comment

Bij mij heeft het weinig met stoerheid te maken. Ik ben iemand die af en toe een rustmomentje moet hebben met niemand om me heen. Ik rookt eigenlijk 3 jaar lang misschien 2 sigaartjes per dag, dit deed ik in mijn eentje in een mooi stukje natuur, dit voelde erg goed. Tot ik een jaar geleden een vriendin kreeg die rookte en van het één kwam het ander..

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                Die leeftijd norm lag bij mij toch wel lager. Eerder 14-17. Wie in zijn goede verstand begint nou nog met roken op 20-21 onder het mom van stoerheid.. Maar dat is mijn ervaring
                ze willen niet toegeven dat het daarom gaat maar ik weet wel beter (ken ze al jaren)
                helaas zijn we nu in de minderheid van niet rokers, wat vroeger wel anders was.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by gleke View Post
                  Roken verandert oa vit C behoefte, vit C heeft dan weer effect op spiergroei.

Dus ja, roken heeft invloed.

Jij moet het voor jezelf maar uitmaken.
                  Ongetwijfeld, en roken zal vast op nog 100 andere dingen invloed hebben. Ik blijf er alleen bij dat als jij je kcals binnenkrijgt (van fatsoenlijk voedsel!!) en hard traint het effect van af en toe een peuk roken niet merkbaar zal zijn op je progressie.

Daarbij zijn er op bijv. DBB meerdere grote jongens die geen groente eten en ook geen multivitamine supplementeren. Het effect van vitamine C op spiergroei vind ik discutabel in verhouding tot voldoende pro/carb/fat.

Hiermee wil ik echter niemand aansporen om te gaan roken, maar het moet zeker op zijn tijd kunnen als ontspannings-/genotsmiddel.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Mis het niet eens zo erg, alleen soms als een maatje een peuk opsteekt wel! Vond het altijd wel gezellig even samen een peukie roken, haha!
                    mooi

Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                      mooi

Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai
                      idd "De eerste keer" van die 'gewoontesafjes' zijn lastig. Mijn eerste examens zonder sigaretten waren zeer zeer vreemd, de eerste maaltijden, de eerste wachtbeurten, de eerste vrijpartij, het eerste feestje... haha eigenlijk was het gewoon kaka En toch blij dat ik er niet meer aanhang Hoewel: ik droom soms nog dat ik een peuk opsteek

Comment

Originally posted by Gorecki View Post
                        Hoewel: ik droom soms nog dat ik een peuk opsteek
                        Ik heb dat ook soms; Dan heb ik in mijn droom 3 sigaretten op en dan denk ik, ahh kut ik was gestopt! Dan baal ik echt zo hard dat ik 'opnieuw' moet stoppen! Lekker realistisch weer
                        BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X