ik ben nog steeds bezig met mijn voedingsschema maar het gaat al wat beter want ik zat vandaag op 3000 kcal eiwitten 178 gram dus bijna 180 en mijn koolhydraten zijn nog steeds veel te hoog en daar baar ik mijn zorgen over want die is nu 433 dus dat is veel te hoog maar weet niet hoe ik die omlaag krijg en mijn vetten gaan ook al iets omhoog en die staan vandaag op 60 gram en die moet volgens mijn schema iets over de 80 gram zitten dus dat gaat de goede richting op.
maar als ik zo mijn voeding kijk snap ik niet als ik het zou mogen een whey shake voor nodig heb want dan zou ik dingen die ik nu eet of drink moeten schrappen om niet te hoog in me eiwitten te zitten.
maar ik blijf bezig ga binnenkort ook even bij de sportschool even onderzoek doen of hun voedingsadvies geven en of ze me kunnen helpen.
maar als ik zo mijn voeding kijk snap ik niet als ik het zou mogen een whey shake voor nodig heb want dan zou ik dingen die ik nu eet of drink moeten schrappen om niet te hoog in me eiwitten te zitten.
maar ik blijf bezig ga binnenkort ook even bij de sportschool even onderzoek doen of hun voedingsadvies geven en of ze me kunnen helpen.
Comment