voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga je wegen en kijk een week later of je hetzelfde weegt, zoniet dan voeg je 2 boterhammen/50 gram brinta of iets ander schoon voedsel toe. Weeg een week later nog een keer, en doe hetzelfde als je nog niet aankomt. Je hoeft echt niet alles precies te wegen(tenzij je het precies wil weten) Als ik goed las zag ik dat je in je laatste schema 1900 kcal hebt. Er is al een paar keer gezegd dat je er zeker 2800 nodig hebt als je massa wilt.

Comment

Wat eet je weinig! Tussen 10AM en avondeten zit nauwelijks iets van vaste voeding (een beetje fruit daargelaten).
      Wat wil je nou eigenlijk bereiken en hoe snel wil je dat bereiken?
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

@koppjan ik eet wel rond de 2500 a 2800 kcal maar dat was zonder 2 eiwitshake's en zonder avond eten

@niet_hier ik wil gespierder worden ja en de tijd > ( zo snel mogelijk :P )

@emilio75 dat is wel waar maarja voor me gevoel gaat het beter alleen wordt t nog niet zichtbaar want wordt niet zwaarder dus ja

bedankt allemaal

Comment

anders ga ik gewoon kijken of wieght gainer helpt heb al een goed product gezien namelijk ( mutant: mass ) want dan kan ik dat gewoon gebruiken als bulkfase en dan als ik weer ga cuten als dat nodig is dan neem ik alleen geen weight gainer meer dus dan blijft mijn voeding gewoon beetje gelijk dat vindt ik namelijk prettiger en daardoor is het ook weer wat makkelijker vol te houden

Comment

ik heb net weer gekeken ik kan weer dat voedingsschema niet uplouaden maar kortom zonder avond eten zit ik op:
            1878 kcal
            166 gr eiwitten
            204 koolhydraten
            39 gr vetten

en nog maals voor de duidelijkheid dat is zonder mijn avond eten .

en zoals ik hiervoor heb gepost wil niet steeds teveel aan mijn voeding te veranderen dus zit er over na te denken om gewoon weight gainer uit te proberen

bedankt allemaal sil

Comment

niemand?

Comment

Weight gainer moet je niet doen man, echt zonde van je geld. Enig idee hoe goedkoop havermout en eieren zijn? Kan je veel beter doen. En hoe oud ben je? Beter zorg je eerst dat je eetschema goed in orde is, dat is het belangrijkste. Hoe zwaar ben je? En waarom kun je het niet uploaden? We hebben dat schema toch echt nodig.

Volgens mij heb je de stickies ook helemaal niet gelezen, want dan had je geweten dat 40 gram vet niet voldoende was. Heeft iemand die link van Ellie misschien? Ik denk dat dat hem goed kan helpen.

Edit: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

Dit moet je maar even lezen vanavond, en als je nog vragen hebt, stel ze gerust
                Last edited by Viking18; 02-12-2011, 20:24.

Comment

Eens met wat Viking zegt. Je vertelt heel weinig over je voeding, maar op basis van wat je zegt lijkt me dat het niet in orde is.
                  Weight gainer is niks anders dan proteïne met suiker. Dat kan je veel goedkoper zelf voor elkaar krijgen. En het enige wat het doet is zorgen dat je vet wordt.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

@Viking18
                    de meeste dingen die er stonden wist ik wel maar ik kan nog niet echt een goed schema voor me zelf samen stellen daarom vraag ik hier ook om hulp
                    want zie nu ook dat ik vet moet nemen en dat kan doormiddel van vette vis maar omdat ik daar niet aan toe kom kan ik ook visolie tabletten gebruiken en ook zag ik dat ik meer vitamine extra moet gaan innemen
                    dus tot slot wat ik nu weer meer heb geleerd dat ik aan mijn voeding moet toevoegen is dat ik een aantal visolie tabletten per dag moet eten en dat ik ook vitamine pillen moet gaan innemen
                    alvast bedankt
                    Sil

Comment

Volgens mij moet je gewoon meer goed vast voedsel gaan eten, al dat gedoe met supps gaat echt de gebreken in je eetschema niet rechtrekken.
                      De basisverhoudingen van je normale voeding moeten ook een juiste EKV-verhouding hebben, de rest is toevoeging om te optimaliseren niet om te compenseren.

Comment

Staan ook gewoon andere vetbronnen in het zomersticky hoor... Gewoon ALLES GOED LEZEN.

Comment

hallo allemaal
                          ik ehb ent nog even wat aanpassingen gedaan en kom nu wel gewoon bijna aan mijn vetten zit er 18 gram onder maar ik denk dat ik dat wel met het avondeten binnenkrijg gemiddeld
                          en mijn eiwitten haal ik zonder avond eten al want zit ik al op 178 gram
                          en koolhydraten zit ik er 156 onder maar dat haal ik wel want eet elke avond wel aardappelen rijst of pasta dus dat haal ik denk ik ook wel

alleen zit ik nu op de 2250 kcal in name en wet niet of ik met het avond eten wel 750 kcal naar binnenwerk maar zal gewoon zoveel mogelijk s'avonds eten en dan vooral groente

dus denk dat ik nu wel weer op de goede weg ben

allemaal bedankt gr sil

Comment

oja en als ik s'middags train dan eet ik nog extra s'avonds een schaaltje magere yoghurt met müsli en als ik s'avonds train eet ik dat s'middags ergens
                            ik kijk dit schema eventjes aan en hoop dat ik niet in vet aan kom maar wel genoeg brandstof voor me spieren heb:P

maar hartelijk bedankt voor alle hulp en aanmerkingen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X