Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als ik je schema open krijg ik bij sommige vakjes wel een hoeveelheid, maar niet welk product het is en de k/e/v/kcal. S'avonds onder je kwark staat bijvoorbeeld 50, maar geen product met de voedingswaarde.
Voor je huidige stats is het totale plaatje wel redelijk, gezouten of ongezouten zal nog niet veel uitmaken op het begin en zie dat je nog geen whey gebruikt, ik denk dat je hier wel ff op kan groeien.
Als ik je schema open krijg ik bij sommige vakjes wel een hoeveelheid, maar niet welk product het is en de k/e/v/kcal. S'avonds onder je kwark staat bijvoorbeeld 50, maar geen product met de voedingswaarde.
klopt, heb hem veranderd en heb daarna vergeten de hoeveelheid enzo weg te halen. ga het nu ff doen en dan post ik hem opnieuw
neem havermout of brinta inplaats van bambix wat is er mis met bambix?
hele eieren gaan eten en geen kaas.
eieren bevatten gezonde goede vetten en kaas alleen slechte. een gezond persoon heeft zowel verzadigde als onverzadigde vetten nodig
beter kun je volkoren pasta of rijst nemen in plaats van aardappelen. wat is er mis met aardappelen?ze vullen beter dan pasta/rijst en bevatten bovendien ook nog minder koolhydraten
Ik voel namelijk ook altijd precies aan wanneer mijn insuline piekt. Heb zelf trouwens ook liever een POST-WO van rijst/vlees/groente ipv aardappelen.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment