Eten als een gek!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

snelle eiwit

Originally posted by keesvdniet View Post
    zijn die er niet?
    Goede vraag, moeilijk omdat ik mij hier niet in heb verdiept..

ik meen dat melk ook een klein perc. aan snelle eiwitten bevat.
    zuigelingen melk heeft geloof ik ook een perc wey, kun je kopen in de super of.......

Echter ben ik van mening dat wanneer je echt met je voeding bezig bent dat je dan ook precies wilt weten wat en in welke hoeveelheid.
    je zit met wey/proteine welke je koopt dan ook goed, je kunt deze precies afpassen, en laten we wel wezen, als je de kosten berekend bij een bulk verpakking wey tov. baby melk of eender welk product ben echt niet duur uit.

(als je je shake niet als dorstlesser neemt kun je met bv een 4kilo zak wey wel een aantal maanden vooruit).

groeten van hier

Comment

Yep

Originally posted by marnop View Post
      Als je lichaam schreeuwt om snelle energie dan heb je te weinig KH gegeten voor en tijdens de training en/of ben je depleted.
      In normale omstandigheden heb je geen te kort aan glucose of energie in je lichaam.
      Je lichaam kan duizenden caloriƫn energie opslaan en alleen al aan glycogeen en glucose kom je al snel aan een paar duizend cal.
      Eiwitten worden slecht zeer beperkt opgeslagen en daarvan kan je wel je balans negatief kijgen van 1 training, die MOET je dus wel vlot aanvullen voor herstel en groei.
      I agree, all about balans

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X