Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Omdat ik dacht dat ik mijn voeding redelijk in orde had, maar heb mijn gegevens in de door danielle gemaakte excelsheet ingevult en blijkt dat ik er vet naast zit, vandaar....
Ik denk dat de mensen die hier komen er wat meer verstand van hebben, en had gehoopt dat er iemand was die mij wilde helpen....... daarvoor zijn deze topic's toch.
Als ik er naast zit moet je het zeggen hoor, maar ben pas van de week hier begonnen, alles is nog nieuw en moet even wennen hoe het hier in zijn werk gaat.
Mzzl!!
Meestal is het de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt mits het iets te maken had met de huidige Thread
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Geeft niet hoor
Kan nu niet kijken, zit op mn telefoon.
Maar de formules zijn btw gewoon standaard, heb ik niet verzonnen hoor
Nee snap ik, maar mijn vraag was eigenlijk dat wat ik heb gemaakt komt aardig overeen met de waarden die ik nodig zou hebben...volgens internet gegevens, en als ik dan op de excelsheet mn schema toepas dan moet ik nog aardig sleutelen, wat heel goed mogelijk is hoor, alleen raak ikzelf hierdoor een beetje het spoor bijster...
Maar op dit forum genoeg info, en uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen.
In elk geval bedankt voor de sheet, mn broer en ik gaan ermee aan de slag.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment