Hier de Eetmeter dan ook nog ff.
Puzzelen heren !!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mijn standaart behoefte is 3400 (weet niet of dit goed is)
en inderdaad om 18:00 uur eet ik wel groenten bij mijn eten en na 18:00 uur alleen fruit en kwark
08:00 pannekoek met rozijnen en appelstroop of brinta met rozijnen en honing, shake 1x multivitamine 1x zinktablet
10:00 8 boterhammen met appelstroop, kaas kipfilet
12:00 rijst met kip shake
15:00 6 boterhammen weer appelstroop en cocusbrood
18:00 avondeten aardappelen of rijst met kip
en 6 eieren (eiwit, gekookt) verdeelt over de hele dag
voor het slapen gaan 1 shake
en in het weeken junkfood
kcal.  eiwit  koolh.  vet
3000 Â 140 Â 310 Â Â Â 82 Â Â Â Â
en het is de bedoeling om massa te krijgen natuurlijk
past het schema bij 5 dagen in de week trainen
Comment
-
Dan zit je nu dus 400 kcal Ăłnder je behoefte.
Zo zul je geen massa opbouwen, dan moet je juist boven je behoefte gaan zitten. Richting de 4000 kcal dus.
Verder zie ik om te beginnen in je schema nog steeds geen maaltijden na 18:00 staan...
Comment
-
Hoe laat ga je trainen? Wat neem je na de training voor voedingstoffen. Ik zou ook nog een maaltijd na 18.00 toevoegen. Wat is het aandeel van suiker in je totale opname van kh, volgens mij redelijk hoog..
Grtz.
.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
3400 vindt ik wel veel als ik naar je stats kijk hoor??
maar goed voor massa moet je daar boven gaan zitten dus meer koolh. eten
en idd zou je om +/- 9 uur nog ff wat moeten eten met veel eiwiten er in voor de nacht.
schema past goed bij 5 dagen trainenWho's the Chef
Comment
-
help!!!
hallo mensen ik ben nieuw
en heb heeeel veel vragen.
ik train nu 2 weken
ja echt....:-)
3 x per week di,do,zo.
waarbij elke keer buik.
ik heb een poging gedaan om een voedingsschema op te stellen en hou me daar ook aan.
ik wil groter , gespierder en breder worden.
graag jullie reacties,
wat ik nu eet =(voedings schema??)
7:15 flink bord brinta met havermout en studentenhaver en een banaan of appel
9:00/9:30 3 sneetjes donkerbruin brood met pindakaas of kalkoen file.
12:00/12:30 4 sneetjes donkerbruin met pindakaas/kalkoen/kip filet en een appel of kiwi of banaan. en als toetje een blikje tonijn of zalm.
15:00 2 plakken roggebrood ( met vis(haring,toonijn) of magere kaas).
en 4 plakjes ontbijtkoek met boter ( becel met omega 3 en 6)
17:00 eigenlijk alles wat er maar voor me staat, vlees ,vis , rijst, aardappels , boerenkool , spercibonen etc
gewoon wat de pot schaft , meestal 2 borden, ,zonder zout en saus etc.
vandaag pannekoeken (meergranen ) om het naar mijn idee aan te vullen heb ik nog 100 gr pasta gekookt naturel zonder saus gewoon zo droog)
toetje = fruit
19:00 trainen
20:30 na het trainen kwark 500gr met studentenhaver en havermout of andere noten spul of fruit dr in.
en vaak ook noodels of iets met pasta of uitsmijter ofzo .
22:00 ngeveer slapen, ( diit in verband met 2 klentjees , hahaha:-)
dit alles spoel ik over de hele dag weg met 1 tot 2 liter (magere ) (of karne) melk en ongeveer 4 tot 5 liter water.
graag een reactie van jullie .
ik wil echt groot worden namelijk , haha
bvd
Jaap van Deenen
trouwens ik ben1,77
weeg 81
en bf = voor zover ik weet 15,9
graag jullie tips etc
ben dankbaar
gr
Jaap
Comment
-
Tot ong 2 uur na het trainen moet je zo min mogelijk vet binnenkrijgen, dit remt de eiwitsynthese. Daarnaast bevat kwark trage eiwitten terwijl je je eiwitten echt zo snel mogelijk opgenomen wil zien. Beter kun je dus een weishake met wat suiker na de training nemen. (suiker is om je glycogeenvooraad weer aan te vullen).
Verder is het een behoorlijk schema geloof ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment