Ja, ben zelf veel bezig met hormoonsysteem, niet alleen wat betreft voeding hoor. Shit werkt niet simpel. Was je ook niet aan ah vallen, nogmaals. Maar ik vind dat je moet oppassen met beginners met dat soort dingen. Voor t zelfde geld durft dhr Flater een half jaar bijna niet meer te eten ivm vertraagde vetverbranding.
cut of onderhoud
Collapse
X
-
Daarom gaf ik ook al 2x aan dat de discussie voor hem niet interessant was. No hard feelings verder. Ben er zelf ook veel over gaan lezen sinds ik IF behoorlijk interessant vind. Het levert mij goede resultaten op, maar heb toch nog geen geheel beeld van het totaal plaatje zoals ik dat wel dacht te hebbenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Berkhan, als je daar je info van hebt tenminste, legt zaken imo vaak eenzijdig uit. Wanneer je A doet gebeurt B en dus is resultaat C. Terwijl D en E en F vaak ook invloed hebben maar als het niet in het straatje van IF past laat ie het links liggen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik heb verschillende sites en onderzoeken gelezen maar wie wanneer en waar dat blijft niet hangen, dat ik dat allemaal niet durf te zeggen wie wat geschreven heeft.
Ik ben wat ik oppikte aan positieven punten verder gaan onderzoeken, en interessante dingen uit die onderzoeken weer verder gaan bekijken.
Maar zo maak ik mezelf ook al schuldig aan wat die berkhan dan doet. Uitgaan van positief punt A+B=WIN
Terwijl D+E ook effect heeft, niet dat ik het links laat liggen, ik heb er zelfs gewoon nog nooit naar gekeken.
Goede eyeopenerBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Wat ie een beetje doet is (ik weet niet meer waar ik dit hoorde maar was een treffend voorbeeld) :
Uit onderzoek blijkt dat er in de zomer meer moorden plaatsvinden. Tevens worden er meer ijsjes gegeten dus we kunnen stellen dat als je veel ijsjes eet de kans dat je een moordenaar wordt vergroot.
Beide feiten kloppen, conclusie is echter verdraaid natuurlijk, er is geen causaal verband.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment