cut of onderhoud

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, ben zelf veel bezig met hormoonsysteem, niet alleen wat betreft voeding hoor. Shit werkt niet simpel. Was je ook niet aan ah vallen, nogmaals. Maar ik vind dat je moet oppassen met beginners met dat soort dingen. Voor t zelfde geld durft dhr Flater een half jaar bijna niet meer te eten ivm vertraagde vetverbranding.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Daarom gaf ik ook al 2x aan dat de discussie voor hem niet interessant was. No hard feelings verder. Ben er zelf ook veel over gaan lezen sinds ik IF behoorlijk interessant vind. Het levert mij goede resultaten op, maar heb toch nog geen geheel beeld van het totaal plaatje zoals ik dat wel dacht te hebben
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

Berkhan, als je daar je info van hebt tenminste, legt zaken imo vaak eenzijdig uit. Wanneer je A doet gebeurt B en dus is resultaat C. Terwijl D en E en F vaak ook invloed hebben maar als het niet in het straatje van IF past laat ie het links liggen.

Comment

Je moet je info ook niet alleen van de originele leangains site halen, vrij beperkte info imo en vaak té eenzijdig belicht..

Comment

Ik heb verschillende sites en onderzoeken gelezen maar wie wanneer en waar dat blijft niet hangen, dat ik dat allemaal niet durf te zeggen wie wat geschreven heeft.
            Ik ben wat ik oppikte aan positieven punten verder gaan onderzoeken, en interessante dingen uit die onderzoeken weer verder gaan bekijken.
            Maar zo maak ik mezelf ook al schuldig aan wat die berkhan dan doet. Uitgaan van positief punt A+B=WIN

Terwijl D+E ook effect heeft, niet dat ik het links laat liggen, ik heb er zelfs gewoon nog nooit naar gekeken.
            Goede eyeopener
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Wat ie een beetje doet is (ik weet niet meer waar ik dit hoorde maar was een treffend voorbeeld) :

Uit onderzoek blijkt dat er in de zomer meer moorden plaatsvinden. Tevens worden er meer ijsjes gegeten dus we kunnen stellen dat als je veel ijsjes eet de kans dat je een moordenaar wordt vergroot.

Beide feiten kloppen, conclusie is echter verdraaid natuurlijk, er is geen causaal verband.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X