Voeding schema

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voeding schema

    Hallo allemaal,

    Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen. Ik ben Randy 21 jaar 193cm 81kilo. Ik fitness ongeveer 1 jaar eigenlijk zonder goede eet/training schema vandaar dat ik nu het forum hebt opgezocht want nu wil ik toch wel echt de serieuze kant op gaan en een gepaste eet en train schema maken.

    Sinds kort ben ik begonnen met dit (bulk) eet schema


    10:00
    80gram brinta
    protein 6 eiwit shake.

    11:00
    snelle jelle kruidenkoek
    banaan of ander stuk fruit.

    13:00
    4x boterham met pindakaas of kipfilet

    15:00
    2 eierenkoeken.
    hard gainer shake


    17:00
    Avond eten bestaat 5x per week uit grote bord groente en braadworst/biefstuk/gehakt.

    17:30

    Volle kwark toetje.


    18:00
    training.


    19:30
    eiwit shake.
    banaan of ander stuk fruit.


    21:00
    100gram noten.


    24:00
    Hard gainer shake.




    Fitness schema:

    Maandag
    Borst+triceps
    dinsdag
    rug+biceps
    woensdag
    benen+schouders
    donderdag
    Borst+triceps
    vrijdag
    rug+biceps


    De reden dat ik schouders 1x per week doe is omdat ik ook bij rug oefeningen en borst oefeningen naar mijn idee de schouders belast.



    Dit is gemiddeld wat ik nu sinds een aantal dagen eet.
    Wat ik erbij moet zeggen ik heb nu 12 weken vrijwel niks te doen dus verband verder ook weinig calorie├źn. Ik wil me deze 12 weken dan ook puur focussen op het fitness.

    Mijn doel is dat ik ongeveer naar de 95 kilo ga binnen een half jaar.

    Ik heb me aangemeld voor advies & opmerkingen dus die wil ik ook graag horen.

  • #2
    Vul het eerst eens in op de excelsheet van het forum. Eten kan in ieder geval nog een stuk beter!
    Elke dag trainen?? Je groeit in je rust..

    En van 81 naar 95 in een half jaar? Je kan beter spiermassa op gaan bouwen als alleen maar vet

    Voor advies lees je de stickies maar eens.
    installing muscles....please wait

    Comment


    • #3
      14 kilo in een half jaar? Kan best maar dan gaat je vetpercentage wel als een gek stijgen...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

      Comment


      • #4
        Lol daar zit idd veel vet bij, en wat doe jij s'ochtends bij die eiwit shake en brinta? En pak kwark voor het slapen en niet die shake, je kan btw zelf simpel weight gainers maken met : melk/havermout/noten/pindakaas/brinta

        succes
        17 Jaar 190CM 76KG

        Comment


        • #5
          Me voeding is gewoon even snel neergezet ik zal alleen graag een betere complete fitness schema willen hebben waar ik voldoende rust hou. maar wel in massa aankom. zelf ben ik nu zo droog als een prof-voetballer als ik het zo goed kan verwoorden en wat vet maakt ook niet uit.

          Wat zal een ideale fitness schema zijn?
          wat en hoeveel zal ik nog ongeveer kunnen toevoegen aan m'n eetschema?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Randy030 View Post
            Me voeding is gewoon even snel neergezet ik zal alleen graag een betere complete fitness schema willen hebben waar ik voldoende rust hou. maar wel in massa aankom. zelf ben ik nu zo droog als een prof-voetballer als ik het zo goed kan verwoorden en wat vet maakt ook niet uit.

            Wat zal een ideale fitness schema zijn?
            wat en hoeveel zal ik nog ongeveer kunnen toevoegen aan m'n eetschema?
            Nogmaals STICKIES...
            installing muscles....please wait

            Comment


            • #7
              @tonijnvreter
              80 gram brinta is al 10 eetlepels met een liter melk als ik het goed hebt. en een snelle eiwitshake. de eiwit shake voor het slapen is een langzame shake.

              Comment


              • #8
                @sander1989

                Ik heb al zoveel gelezen er zijn 100 verschillende meningen eetschema's de ene zeg 1x per week per spier de andere 2 etc etc etc.

                Vandaar wil ik het even kort en krachtig via een vraag doen. zodat ik een aanvulling kan doen op m'n eetschema en kort te helpen met een training schema dat is toch niet een hoop werk?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Randy030 View Post
                  @sander1989

                  Ik heb al zoveel gelezen er zijn 100 verschillende meningen eetschema's de ene zeg 1x per week per spier de andere 2 etc etc etc.

                  Vandaar wil ik het even kort en krachtig via een vraag doen. zodat ik een aanvulling kan doen op m'n eetschema en kort te helpen met een training schema dat is toch niet een hoop werk?
                  Bij de stickies staat een excelsheet wat je kan invullen wat betreft je voeding.
                  Verder staan er ook trainingsschema's die je kan gebruiken.

                  De ene zegt dit en de andere zegt dat...Zelf uitproberen dus dan kun je zien wat voor jou werkt.
                  installing muscles....please wait

                  Comment


                  • #10
                    Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                    Comment


                    • #11
                      Veel te weinig! Wil je groot worden of niet? Kom op man, stouwen stouwen stouwen!

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X