Originally posted by pietdepieter
View Post
Zou graag wat hulp willen
Collapse
X
-
Ik probeer nu vooral veel koolhydraten te consumeren om wat aan te komen. Eet voornamelijk meergranenbrood of volkorenbrood of dergelijks. Daarnaast havermoutpap, want daar zitten ook veel vezels in. Eet ook gewoon fruit, kan een banaan zijn of appel etc. En dan heb je nog het avond eten en dat is meestal wat de pot schaft. Vanavond eet ik bijv. boerenkool met tilapia filet. Vind het heel leuk om te koken, dus alles word met verse producten bereid. Aardappels laat ik in de schil bijv. zodat de smaak origineel blijft en de vitamine meet behouden.
Comment
-
Originally posted by Daniel4you View PostIk probeer nu vooral veel koolhydraten te consumeren om wat aan te komen. Eet voornamelijk meergranenbrood of volkorenbrood of dergelijks. Daarnaast havermoutpap, want daar zitten ook veel vezels in. Eet ook gewoon fruit, kan een banaan zijn of appel etc. En dan heb je nog het avond eten en dat is meestal wat de pot schaft. Vanavond eet ik bijv. boerenkool met tilapia filet. Vind het heel leuk om te koken, dus alles word met verse producten bereid. Aardappels laat ik in de schil bijv. zodat de smaak origineel blijft en de vitamine meet behouden.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Daniel4you View PostWeet je hoeveel ik eet op een dag? Wel 8 boterhammen met beleg, eieren, fruit, avond eten, yoghurt, havermoutpap dus. Ik kom wel aan de 3000 kcal hoor
Maar zoals eerder gezegd zet het even in een excel bestandje die bij de sticky's staat. Die rekent ongeveer je behoefte uit en wat je allemaal eet en dan kun je ook gelijk zien of het 3000 kcal is en of het ook de goede verhoudingen zijn want ik denk dat je te weinig vetten binnen krijgt.
Edit: Hierbij ook nog de link van waar je het excel bestandje kan vinden. Nu kun je niet meer verdwalen en de informatie wordt je aangereikt. Doe er wat meeEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostVind dat best wel meevallen eigenlijk Daniel.
Maar zoals eerder gezegd zet het even in een excel bestandje die bij de sticky's staat. Die rekent ongeveer je behoefte uit en wat je allemaal eet en dan kun je ook gelijk zien of het 3000 kcal is en of het ook de goede verhoudingen zijn want ik denk dat je te weinig vetten binnen krijgt.
Edit: Hierbij ook nog de link van waar je het excel bestandje kan vinden. Nu kun je niet meer verdwalen en de informatie wordt je aangereikt. Doe er wat mee
Comment
-
Originally posted by Daniel4you View PostIk gaat het even rustig bekijken
Je weet wel het geduld van mensen te testen haha.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Daniel, waarom doe je nou zo eigenwijs?
Je weegt 80kg.
Jij moet binnenkrijgen per dag 2 tot 2,5x je gewicht in kg aan grammen eiwit.
dus 80x 2 = 160 gram, of liever nog 80x 2,5 = 200gram aan eiwitten!
= 200 x 4 = 800Kcal aan eiwitten.
Dan ga je naar je vetten.
Bereken ongeveer je bf, ik denk dat jij op 12%bf staat op het ogenblik (misschien iets meer)
Dus laten we zeggen dat jij grofweg een vvm hebt van 70kg.
70 x 1,2 = 84gram vetten
84 x 9 = 756Kcal aan vetten..
De som van de eiwitten en de vetten is 800 + 756 = 1556kcal...
Dan rest jou nog hoeveel Kh jij nodig hebt...... ??????
Of wil je dat ik die ook nog even voor je noteer?
Dan ga je naar de formulieren die je al hebt gekregen en dan puzzel je het uit, wat je moet eten per dag..
En nee dat steekt niet op 100 of 200kcal, maar ik zou het toch maar zo nauwkeurig mogelijk doen.
Als je nog enige vooruitgang wilt natuurlijk.
Het achterlijk hoog eten van Kh slaat natuurlijk helemaal nergens op. Koolhydraten gaat jou geen spiermassa leveren, hooguit dat je stijf staat van de stress daar je de energie niet kwijt kunt.
Comment
-
Originally posted by Daniel4you View PostWeet je hoeveel ik eet op een dag? Wel 8 boterhammen met beleg, eieren, fruit, avond eten, yoghurt, havermoutpap dus. Ik kom wel aan de 3000 kcal hoor
Niet zon grote mond he tegen mijn meissie
Daniel ga gewoon lekker door zo man arnold at ook 7boterhammen met kaas en wat boerenkool.
Zal je een makkelijk schrma voorkouwen.
1 kwark brinta
2 6volk br met kip en ei
3 rijst en kip lepel olijfolie
4 rijst en kip met cashewnoten
5 avondeten
6 kwark
Nu effe in de juiste hoeveelheden zetten rn klaar
Op broodjed kaad groei je niet..verder reageer ik niet meer in jou topic.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIk zou wat broodjes bapao toevoegen om wat hoger in kcal te komen.
OT: Nu even serieus Daniel, genoeg mensen die je bruikbare informatie hebben gegeven. Nu moet jij nog je ego opzij zetten en deze informatie gaan gebruiken.
Zet alles nou ff op een rijtje in het excel bestandje en je wordt geconfronteerd met de feiten.
Jij met je potentie kan veel meer uit je lichaam halen.
Wees slim en gebruik de kennis op dit forum om het uiterste uit de kan te halen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment