Ik ben sinds kort begonnen met trainen en vraag mij af of ik beter kan bulken, cutten of op onderhoud trainen. Zelf wou ik nog een paar procent % in vet dalen.
Train momenteel 2a3 keer per week fullbody.
Mijn onderhoud zit rond de 2400, ik eet nu rond de 1900 per dag.
Dit doe ik nu al een aantal weken, ben al weer 3a4 kilo afgevallen maar mijn buikje is aardig hardnekkig. Ik zit nog maar op 66kg, hoeveel kilo moet ik nog wel niet afvallen ...
Maar zit het mijn beginner gains niet in de weg die ik in het begin ga maken, als ik nu ga cutten. Heeft cutten eigenlijk nog wel zin aangezien de zomer al weer voorbij is.
Dit zijn mijn stats:
31jr, 1,72, 66kg 14a16% aan vetpercentage.
Had zelf idee om nog een maand te cutten toch een vetpercentage te komen van rond de 12%.
En dan te gaan bulken tot maart/april en dan cutten voor de zomer.
Of een heel jaar gaan bulken?
Train momenteel 2a3 keer per week fullbody.
Mijn onderhoud zit rond de 2400, ik eet nu rond de 1900 per dag.
Dit doe ik nu al een aantal weken, ben al weer 3a4 kilo afgevallen maar mijn buikje is aardig hardnekkig. Ik zit nog maar op 66kg, hoeveel kilo moet ik nog wel niet afvallen ...
Maar zit het mijn beginner gains niet in de weg die ik in het begin ga maken, als ik nu ga cutten. Heeft cutten eigenlijk nog wel zin aangezien de zomer al weer voorbij is.
Dit zijn mijn stats:
31jr, 1,72, 66kg 14a16% aan vetpercentage.
Had zelf idee om nog een maand te cutten toch een vetpercentage te komen van rond de 12%.
En dan te gaan bulken tot maart/april en dan cutten voor de zomer.
Of een heel jaar gaan bulken?
Comment