Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De melk + havermout even 15-30 minuten laten staan.. dan pas de whey erbij en shaken; dan blijft er vrijwel niks onderin vastzitten.
Ik heb dit overigens met Vanille; Aardbei en chocolade smaak geprobeerd.. Chocolade smaak whey in deze shake is echt NIET te drinken naar mijn mening; vanille en aardbei kunnen er wel goed mee door
Maar ik overweeg om Gourmet whey te gaan proberen van PVL, omdat deze lager in koolhydraten zou zijn en omdat er meer dan 10 smaakkeuzes zouden zijn. Ik ben de standaard aardbei, vanille, choco, banaan en frambozen nu meer dan beu.
Waar ik eigenlijk ECHT nog op zit te wachten is een wheyproteine met de smaak ananas.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment