Originally posted by ReaLKoYu
View Post
eiwitshake?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
14 jaar is die gast!
Doe nog even lekker 2 tot 3 jaar conditietraining. Heel veel zelfs.
Krijg je zelfs een eightpack op den duur.
en anders probeer van dat fullbody af te gaan en train volgens een splitschema.
3 spiergroepen per dag, 3 keer in de week trainen.
Bijvoorbeeld:
1e dag, buik schouders benen
2e dag, borst triceps (of biceps wat je zelf prettig vindt) kuiten
3e dag, rug biceps (of triceps) buik
Veel brinta en havermout eten zodat die 47 kg over 2 jaar 80 kg is.Last edited by Robin87; 04-02-2010, 22:04.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postluister is tjap ik train ook, en ''probeer'' alles fullbody te doen mar weet niet alle spieren te zitten
http://www.twenteacademy.nl/overige_.../spieren-3.jpg
leer deze uit je hoofd, weet je ook alle spieren te vinden
behalve de rug spieren die moet je even zelf zoeken
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postzoals wat?
ps: als je veel eet krijg je nooit een sixpack
zoals : voor koolydraten kan je aardappelen nemen afwisselen met rijst en pasta.
dit kan je dan weer combineren met de volgende eiwitbronnen: kipfilet,biefstuk,vis,eieren.
en je moet ook niet gelijk gaan proppen, maar rustig opbouwen zodat je maag eraan kan wennen.
en nee je buik zal dan sowiezo een beetje gaan aanzetten.
maaar: het ligt dan aan jouw hoe ver je dit laat komen, als je elke dag schoon eet en 1 x p week een junkmeal neemt zal het wel meevallen.
als je elke dag gaat snoepen en chips eten dan zal t niet meevallen.
en je krijgt pas een sixpack als je op dieeet gaat, wat voor jouw geen zin heeft want je moet eerst massa gaan opbouwen, dus eerst aankomen.
daarna ga je op dieet en dan komt de sixpack vanzelf wel
dus een tussenweg bestaat er niet.
nog vragen, stel ze gerust.
Comment
-
Originally posted by martin01 View Postzoals : voor koolydraten kan je aardappelen nemen afwisselen met rijst en pasta.
dit kan je dan weer combineren met de volgende eiwitbronnen: kipfilet,biefstuk,vis,eieren.
en je moet ook niet gelijk gaan proppen, maar rustig opbouwen zodat je maag eraan kan wennen.
en nee je buik zal dan sowiezo een beetje gaan aanzetten.
maaar: het ligt dan aan jouw hoe ver je dit laat komen, als je elke dag schoon eet en 1 x p week een junkmeal neemt zal het wel meevallen.
als je elke dag gaat snoepen en chips eten dan zal t niet meevallen.
en je krijgt pas een sixpack als je op dieeet gaat, wat voor jouw geen zin heeft want je moet eerst massa gaan opbouwen, dus eerst aankomen.
daarna ga je op dieet en dan komt de sixpack vanzelf wel
dus een tussenweg bestaat er niet.
nog vragen, stel ze gerust.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postweet ik, ik eet bijna geen chips en snoep enz, maar waarom moet ik dan aankomen? dan word je tog juist dikker?
Kerel lees Aub de stickys! echt waar! je komt met antwoorden die echt nergens over gaan.
Ben je al bekend met K/E/V verhoudingen? onderhoud/cut/bulk? basisbehoefte?trainingsschema's?
en met 14 jaar al aan fatburners denken? en ja als je niet eens weet wat Whey is terwijl dit over duidelijk staat beschreven dan moet je echt eens in de boeken duiken. Wees blij dat je juist aankomt. Op deze manier kan je ook weer je spieren voeden. Wat moet je met een sixpack als de rest van je lichaam eruit ziet als een uitgewrongen grasspriet?
Neem de moeite om de stickys uit te printen en elke dag een stuk te lezen. Je zal dan zien dat wat je hier gepost hebt wat onzinnig is.
Ik heb wel het gevoel dat je een vriendengroepje hebt die zeker ook allen een six-packje hebben en jij wil zeker niet achterblijven. Niet doen! gewoon jezelf zijn en over 4 jaar geef jij die jochies met alleen maar een sixpack het nakijken.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postweet ik, ik eet bijna geen chips en snoep enz, maar waarom moet ik dan aankomen? dan word je tog juist dikker?
omdat je eerst massa moet gaan opbouwen.
je spieren moeten groter worden en dikker maar dan heb ik het niet over vet.
als jij nu op dieet gaat wordt je nog magerder dan je al bent en verlies je alleen maar gewicht en zal je als die gasten uit afrika gaan zien die bijna geen eten krijgen.
Comment
-
gewoon topic op slot gooien!!
ik en iedereen hier die serieus is hebben zelf deze basisstuff geleerd (jawel nogmaals door te lezen) tuurlijk kan je een zetje in de goede richting krijgen, ma dit is gewoon lijkt het wel vragen vragen en ik heb geen zin om te lezen.
ik zeg dit voor jezelf want als je zelf veel info vergaard gaat er in deze sport een wereld voor je openLET'S GET NASTY YATES!!!
COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!
Comment
-
Originally posted by martin01 View Postomdat je eerst massa moet gaan opbouwen.
je spieren moeten groter worden en dikker maar dan heb ik het niet over vet.
als jij nu op dieet gaat wordt je nog magerder dan je al bent en verlies je alleen maar gewicht en zal je als die gasten uit afrika gaan zien die bijna geen eten krijgen.
ps: na dit antwoord duik ik de boeken in
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postoke massa opbouwen is tog spieren kweken? mar thuis trainen is tog wel goed? want ik vind het ook leuk om te doen, en wat zou ik zoal moeten eten om mn massa op te bouwen en mn spieren te laten zien?
Wat je moet doen om je spieren te laten zien? Kleren uit trekken en poseren maar.
Je zegt wel tegen me dat je het snapt, waarom je moet aankomen. Maar vervolgens ga je weer zeggen "ja maar als ik aankom, wordt ik toch dikker" Terwijl ik en andere hier hebben uitgelegd, waarom je moet aankomen. We hebben ook al 100.000 keer gezegd dat je met thuis trainen niet ver zult komen en niet schrikbarend veel gaat winnen, zeker niet met maar 1 dumbell van 10 kg (ook al is die verstelbaar) Het lijkt wel alsof je niks opneemt, beetje raar allemaal.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postoke massa opbouwen is tog spieren kweken? mar thuis trainen is tog wel goed? want ik vind het ook leuk om te doen, en wat zou ik zoal moeten eten om mn massa op te bouwen en mn spieren te laten zien?
ja massa opbouwen is spieren kweken ja.
thuis trainen is niks mis mee, alleen je hebt weinig variatie, voor in begin kan geen kwaad om thuis te trainen, alleen er is wel weer een nadeel bij: geen begleiding, waardoor je dus verkeerd kan gaan trainen, blessures etc etc.
en bij een sportschool heb je ook nog apparaten die je thuis niet hebt en deze zorgen ook weer voor variatie
als je in deze topic bij 1 van me antwoorde kijkt zie je vanzelf wat je wel en niet kan ete en welke combinaties je kan gebruiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment