maak je eigen proteinereep!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ghehe nou volgens Dyno's recept even 4 bars gemaakt... het luistert inderdaad nauw met de melk/water. maar prima gekneed en prima gelukt. Heb whey met bitterkoekjes amaretto smaak gebruikt (had ik nog liggen) ben benieuwd hoe het zal smaken.. ze liggen nu in de vriezer.

Comment

• Heel nice dit recept deze!

Heeft iemand dit al met whey aardbei/banaan/fruit gemaakt?
      Misschien kleine beetje yoghurt ipv pindakaas?

Comment

• Originally posted by freshhh View Post
        dit kwam ik tegen op internet (een filmpje van lee hayward) en ik heb het geprobeerd

PRACHTIG!!!! is het, goedkoop lekker en eiwitjes !!!

YouTube - How To Make Homemade Protein Bars Recipe
        ziet er lekker uit, eens uittesten een dezer dagen.
        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

• Originally posted by rtrgroningen View Post
          Heel nice dit recept deze!

Heeft iemand dit al met whey aardbei/banaan/fruit gemaakt?
          Misschien kleine beetje yoghurt ipv pindakaas?
          ik zou geen yoghurt gebruiken omdat het vaak hoog is in KH en laag in vet en eiwitten. Ook lijkt het me niet zo goed houdbaar buiten de koeling en zal het melkzuur de opname van mineralen negatief beinvloeden.

Heb ze ook gemaakt met kokosvet ipv pindakaas (wordt al smeuig bij 20+ graden Celsius)

En ja zijn verzadigde vetten maar naar mijn mening ideaal voor hormonen en het lichaam kan kokosnoot amper opslaan als lichaamsvet

ipv pindanootjes gebruik ik dan geraspte kokos

(ik gebruik trouwens ook boekweit of amaranth ipv havermout omdat het een compleet aminoprofiel heeft (en havermout zonder pindakaas niet) en laat de honing achterwege omdat ik die KH niet nodig heb en de whey al zoet genoeg is)

Comment

• Ja, dit is een topper! Ik heb soms ook echt zin in chocola. Daar is die chocolade whey al perfect voor om dat te onderdrukken, maar deze met een laagje chocola (puur) erop is een blijver. Superlekker, slot op de vriezer
            Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

• Wat ben ik blij om chocolade whey powder te hebben
              eventjes morgen uitproberen ziet er heerlijk uit kan niet w8e !
              No pain no gain.

-Commit to get fit.

Comment

• Binnenkort eens proberen.
                Van welk merk is de chocolade whey een beetje te raggen?

Comment

• ik heb ze ook gemaakt!
                  • 200gr Pindakaas met nootjes
                  • 200gr whey, Ice Koffie
                  • 300gr havermout
                  • 150gr melk

super easy, smels great en na 15 min en had ik 10,5 repen liggen a 80 gram.
                  heb nog een klein beetje hagelslag gesmolten en er over gesmeerd.

EKV per reep is 24-23-14, oftewel 314kcal
                  laagje hagelslag niet meegerekend....
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• fok het zijn wel taaie rakkers

Comment

• Ziet er echt goed uit dit, ga ik zeker ook proberen! Even een vraag, voor mensen met een noten allergie: is er een goed alternatief voor pindakaas?

Comment

• Originally posted by Eric22 View Post
                        Ziet er echt goed uit dit, ga ik zeker ook proberen! Even een vraag, voor mensen met een noten allergie: is er een goed alternatief voor pindakaas?
                        Cashewnotenpasta is een goed alternatief als je niet allergisch bent voor cashewnoten.

De pinda is lid van de Leguminosae, die niet verwant is aan de ‘echte noten'.
                        Het is daarom mogelijk dat je een allergie hebt voor pinda's, maar niet allergisch bent voor andere noten (bv. cashewnoten).

Comment

• Zojuist en nieuwe lading gemaakt. Dit maal met caseine smaak Chocola Cocos! Jamjam!!

Comment

• Jammer dat er zoveel whey in zit, anders zou je er tijdens een bulk een heleboel van kunnen eten. Denk niet dat het goed voor je is, 8 scheppen op een dag.

Comment

• Wie zegt dat je alles in een keer op moet eten?

Comment

• Dat hoeft ook niet, maar anders kon je er meerdere als snack toevoegen in de bulk periodes. Zelf ben ik nogal gesteld op me shake met 2 scoops na het trainen dus meerdere zit er voor mij niet in.

Morgen ga ik ze maken, goede vondst trouwens!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X