Vraag - Zelfbereide weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag - Zelfbereide weightgainer

Hallo allemaal

Sinds een maand ben ik druk in de weer met fitnessen. Momenteel probeer ik minimaal 3x per week te gaan. Echter ben ik van nature uit best wel mager. Nu merk ik wel dat ik fysiek sterker word door het fitnessen. Maar ik wil ook wat aan de massa gaan doen.

Stats
    Lengte : 1.77 m
    Gewicht: 65 kg

Voeding is daar heel belangrijk voor. Echter ben ik niet zo'n enorme veelvraat. Heb wel een redelijk standaard eetpatroon. Daar wil ik verandering in brengen door met shakes te werken die gemakkelijk binnengaan.

Nu heb ik wel het een en ander gelezen en ben ik zelf aan de slag gegaan. Supplementen wil ik nog niet aan beginnen. Eerst eens proberen op de natuurlijke manier. Maar daar zou ik graag jullie oordeel over hebben!

Mijn huidig shakerecept
    0.5 l halfvolle melk
    50 g brinta
    2 bollen vanille ijs
    2 bananen

Alvast bedankt!

ziet er heerlijk uit maar dat vanille ijs lijkt me niet zo best.

Heb je al een voedingsschema samengesteld met normaal eten ipv shakes?
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

leuke bananenmilkshake, stiekem zelf ook fan van. Maar volgens mij kan je idd beter dat vanille ijs weghalen. Als je suiker wilt binnen krijgen kan je er ook gewoon 5 suikerklontjes in denderen.. , 50 gr brinta is naar mijn mening niet zo veel, en je kan evt iets van olijfolie erbij gooien voor easy kcals als t in je schema zou passen. zowieso ; er is een topic over shakes, daar staan velen recepten, moet je ff zoeken daar staan nuttige dingen
      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

http://forum.bodynet.nl/recepten/352...-bommen-2.html , heb m ff snel voor je opgezocht, 2de pagina de post van Posseltje, drink ze!
        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Bedankt voor de snelle reacties!

Wat ik nu gebruik in de shake bevat 1137kcal, best mooi voor iets dat je in 2 minuten binnen hebt.

Dus het ijs weglaten? Ik neem aan dat dit vooral is door de (slechte) vetten?
          Iemand die nog wat gemakkelijke dingen weet om toe te voegen?
          Heb al gelezen over rauwe eieren maar daar is een hele discussie over hoe on/gezond het is.

Hoe hard zou ik aankomen met dergelijke shakes? 1kg/maand?

Comment

Originally posted by Tamiro View Post
            Bedankt voor de snelle reacties!

Wat ik nu gebruik in de shake bevat 1137kcal, best mooi voor iets dat je in 2 minuten binnen hebt.

Dus het ijs weglaten? Ik neem aan dat dit vooral is door de (slechte) vetten?
            Iemand die nog wat gemakkelijke dingen weet om toe te voegen?
            Heb al gelezen over rauwe eieren maar daar is een hele discussie over hoe on/gezond het is.

Hoe hard zou ik aankomen met dergelijke shakes? 1kg/maand?
            Nee omdat ijs eigenlijk gewoon bomvol met suikers zit en dat wil je niet
            en IMO zou ik gewoon normaal voedsel eten IPV dit
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

weet niet hoor, maar lijkt me voor je lichaam nou niet echt fijn om dat ff in 2 minuten binnen te krijgen en dan lekker te verwerken.

Ga gewoon normaal en veel eten man..
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Rauwe eieren is troep man, salmonellea etc. Evt gewoon eerst koken en dan in de blender knikkeren, verder dus olijf olie een makkelijk iets, pindakaas , kan evt whey erdoor/kwark , alles is mogelijk als je maar kijkt of het op dat moment zin heeft (langzame / snelle eiwitten etc) . ik zie overgens in 1 van die shakes die ik je linkte ook vanille ijs staan..dus evt iemand die meer verstand heeft die meer weet hierover.

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                  weet niet hoor, maar lijkt me voor je lichaam nou niet echt fijn om dat ff in 2 minuten binnen te krijgen en dan lekker te verwerken.

Ga gewoon normaal en veel eten man..
                  Mwoah, een normaal middagmaal eet je toch ook in een half uur tijd.
                  Denk zelf dat dit nog redelijk goed meevalt als je hier boven in het calorieënbom topic kijkt dat er mensen 4000kcal ineens binnengooien. Dat is al een heel stuk heftiger!

Enfin.. ik probeer zoveel mogelijk te veranderen aan mijn eetpatroon. Van 1 bord avondmaal probeer ik er nu 2 van te maken. Pasta staat nu al vaker op het menu en kip heeft zijn intrede gedaan als beleg! Ik heb enkel het gevoel dat dat niet zoveel effect heeft. Daarom deze snelle en gemakkelijke toevoeging als extraatje.

ps. Die olijfolie, over hoeveel ml spreken we dan?

Comment

Oja nog 1 keertje storen; brinta wordt hard..drinkt niet lekker je kan beter havermout gebruiken..bijna precies dezelfde voedingswaarden alleen word t niet hard!

Comment

Originally posted by Tamiro View Post
                      ps. Die olijfolie, over hoeveel ml spreken we dan?
                      , niet teveel, wat in je schema past het is ongeveer 9 gram vetten per 10 ml..dat is best veel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X