Originally posted by gain is pain
View Post
GIP's kitchen advanture!
Collapse
X
-
Gip, gip kook wat kip. Laat ons weten hoe je dat doet, dan weten wij weer hoe dat moet.
Hoe maak je je marinade, ik zal me in hemels waden.
Gip, gip kook wat kip."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
haha heerlijke avocado ijs gemaakt.
binnen 5 minuten klaar.
benodigdheden
-melk
-zoetstof (aspartaam)
-beetje slagroom
-3 avocados
-kwart limoen.
doe ongeveer 300ml melk in de blender, voeg daarbij 2 schone avocado toe zonder pit, laat de blender even gaan. voeg er 3-4 eetl. aspartaam bij en een toef slagroom (ongeveer aan 100-150kcals) laat de blender weer mixen. als laatst voeg je je andere avocado erbij en wat limoen sap en laat de blender eventjes gaan zodat je stukjes avocado krijgt. nu ben je klaar, even in een bakje en in de vriezer. af en toe omroeren als je tijd hebt en klaar is kees
ik eet een halve a 1 avocado per dag dus dit was voor mij voor 2-4 dagen. nomnomnom...
morgen picsMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Posthaha heerlijke avocado ijs gemaakt.
binnen 5 minuten klaar.
benodigdheden
-melk
-zoetstof (aspartaam)
-beetje slagroom
-3 avocados
-kwart limoen.
doe ongeveer 300ml melk in de blender, voeg daarbij 2 schone avocado toe zonder pit, laat de blender even gaan. voeg er 3-4 eetl. aspartaam bij en een toef slagroom (ongeveer aan 100-150kcals) laat de blender weer mixen. als laatst voeg je je andere avocado erbij en wat limoen sap en laat de blender eventjes gaan zodat je stukjes avocado krijgt. nu ben je klaar, even in een bakje en in de vriezer. af en toe omroeren als je tijd hebt en klaar is kees
ik eet een halve a 1 avocado per dag dus dit was voor mij voor 2-4 dagen. nomnomnom...
morgen pics
Dat binnenste van vanillestokje of zon potje aroma bevat denk ik ook bijna niets? Aangezien avocado/vet andere smaken versterkt zou je ook genoeg kunnen verzinnen om toe te voegen?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Robin P View PostJe hebt talent brah, doe er wat mee..
Hey gip laat dat ijs. Vertel mij waar de marinade uit bestaat , maak mij wijs.
Kip met een klein beetje kruiden begint te vervelen, begin die lekkere recepten te delen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHehe ty men. Open binnenkort de nocerino rijmtopic, dus stay tuned.
Hey gip laat dat ijs. Vertel mij waar de marinade uit bestaat , maak mij wijs.
Kip met een klein beetje kruiden begint te vervelen, begin die lekkere recepten te delen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment