Cake ( erg lekker!!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

overigens wel beperkt houdbaar dus je moet een beetje dooreten...(niet dat dat erg is...)
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

wat is beperkt? weekje?

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Nee is niet waar dat is een verzinsel.
        Gedenatureerde eiwitten worden net zo enthousiast opgenomen door je lichaam.
        *Enthousiaster.

Een mooi voorbeeldje is ei: Dit wordt beter opgenomen wanneer het gekookt of gebakken is.

Bij macronutriënten, en dan specifiek eiwit geldt: zolang het niet verbrand is, (what's in a name?) wordt het juist beter opgenomen dan wanneer het niet is verhit. Of we moeten het al willen nuttigen wegens de werking. Denk bijvoorbeeld aan sommigen hier die ananas(sap) door hun shake gooien zodat die eiwitten sneller verteerd worden.

Dat is namelijk het verschil tussen denatureren en verbranden: Bij denaturatie wordt het enzym/eiwit gesloopt, bij verbranding de individuele aminozuren.

_____

En even terug naar de cake: Is die droge smaak niet gewoon te verhelpen met een extra ei/meer boter of minder havermout? Dan is hij maar iets minder gezond. Het blijft tenslotte een cake.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
          overigens wel beperkt houdbaar dus je moet een beetje dooreten...(niet dat dat erg is...)
          Gewoon in stukken snijden en invriezen.
          BP: 6x80
          SQ: 6x135

Comment

Ik heb dit gemaakt en ik vind het echt overheerlijk. niemand in mijn familie vind het lekker dus alles is voor mij
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Abbo.

Comment

Is het erg als je ipv 3 eieren en 5 ei eiwitten gewoon 8 hele eieren er in gooit?

Comment

Nee....

Comment

Alles ligt nu in de oven, hij ziet er verre van niet zo mooi uit als die van topic opener, maar hij ruikt goed.
                    had nog 40 g maltodextrine bijgevoed voor de zoet en kh..

hoe heb jij het gemied?
                    met mn handen was echt een ramp, mixer ook...

Comment

MIjn variant met meer appel en zonder rozijnen (vind ik niet lekker) en gemalen pinda's als toplaag.

cake.jpg
                      Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                        MIjn variant met meer appel en zonder rozijnen (vind ik niet lekker) en gemalen pinda's als toplaag.

[ATTACH=CONFIG]15969[/ATTACH]
                        Ziet er goed uit!

Originally posted by Forzab View Post
                        Alles ligt nu in de oven, hij ziet er verre van niet zo mooi uit als die van topic opener, maar hij ruikt goed.
                        had nog 40 g maltodextrine bijgevoed voor de zoet en kh..

hoe heb jij het gemied?
                        met mn handen was echt een ramp, mixer ook...
                        Ik heb het gemengd met mn handen. Als je zorgt dat je een handen een beetje nat zijn dan kun je het makkelijker mengen.
                        BP: 6x80
                        SQ: 6x135

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X