Bodybuild recepten website

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuild recepten website

Beste Bodynetter,

Afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het opzetten van een recepten website gericht op bodybuilders. Zelf zit ik ook in deze sport.

Nu is mijn vraag aan jou of je een kijkje zou willen nemen op de website en zou laten weten wat je wel of juist niet goed vind en of je nog ergens verbeterpunten ziet.

Verder zou ik het erg op prijs stellen als je de website ook liked op facebook. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste recepten en andere updates.

De website: http://bit.ly/HX8u64
    De facebook pagina:http://on.fb.me/I50wZp

Als je zelf nog een recept weet of ergens een goed recept heb gevonden kun je dit altijd laten weten. Dit kan via de website, facebook pagina, of via dit forum!

Bedankt!

redelijk duidelijke uitleg, website ziet er netjes uit maar er kunnen zeker nog een stuk of wat recepten bij.
    Verder ziet het er goed uit toch !
    Last edited by pietdepieter; 20-11-2013, 18:51. Reason: Leestekens ontbreken.

Comment

Leuk idee, website ziet er ook netjes uit!
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Bedankt!

Recepten zullen er zeker bijkomen. De site staat nu namelijk nog maar 3 dagen online.

Comment

Wauw! tof initiatief.
          Als beginner (met weinig inspiratie voor lekkere gerechten) heb ik hem al vast gebookmarked.

Eentje om in de gaten te houden!

Comment

Op m'n iPad werkt de site niet.
            klopt dat of moet je nog wat aanpassen?
            Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

website ligt al helemaal plat??

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                website ligt al helemaal plat??
                werkt prima

Comment

Werkt ook top op mobile (in tegenstelling tot dit klote forum). Leuk idee, baal ervan dat ik er zelf niet op ben gekomen haha. Top!

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
                    werkt prima
                    nope ipad niet en nu ff op de pc gekeken en werkt helaas nog niet.
                    begin wel nieuwsgierig te worden haha
                    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Remons View Post
                      nope ipad niet en nu ff op de pc gekeken en werkt helaas nog niet.
                      begin wel nieuwsgierig te worden haha
                      Hij doet het uitstekend hoor, zowel op ipad, telefoon, als op pc

Comment

Aan de mods: Is het goed als ik hier updates plaats over nieuwe recepten op de website?

Comment

Altijd leuk, nieuwe recepten

Doet me alleen heel erg aan fitnesskeuken denken. Enige verschil is dat daar wél alles zelfgemaakt is, en dat is het via deze website volgens mij niet. Ik kom tenminste gelijk op een filmpje over toevoegingen in kwark, en die producten zien er niet erg Nederlands uit.
                          Verder is je menu bovenaan een gemiste kans: er staan maar een paar producten, en die producten staan ook nog eens vaker genoemd. De keuze lijkt daardoor erg beperkt, terwijl je (zo te zien) veel meer keus hebt

Originally posted by Bodybuildrecepten View Post
                          Aan de mods: Is het goed als ik hier updates plaats over nieuwe recepten op de website?
                          Ben geen mod, maar waarom zou het niet goed zijn?
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zou als je veel verkeer wilt nadenk over de naam van de site en de zoektermen daarmee verbonden. Je beperkt jezef nu een beetje.

Wel leuke site, goed opgezet ook.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Altijd leuk, nieuwe recepten

Doet me alleen heel erg aan fitnesskeuken denken. Enige verschil is dat daar wél alles zelfgemaakt is, en dat is het via deze website volgens mij niet. Ik kom tenminste gelijk op een filmpje over toevoegingen in kwark, en die producten zien er niet erg Nederlands uit.
                              Verder is je menu bovenaan een gemiste kans: er staan maar een paar producten, en die producten staan ook nog eens vaker genoemd. De keuze lijkt daardoor erg beperkt, terwijl je (zo te zien) veel meer keus hebt

Ben geen mod, maar waarom zou het niet goed zijn?
                              Haha ik moest even nadenken wat je bedoelde over het menu maar volgens mij begrijp ik het.

Dat menu is een snel menu. Zo kan je snel zien welke nieuwe recepten er in de categorie zijn zonder eerst een nieuwe pagina te hoeven laden. Leek mij zelf handig. Echter kan er blijkbaar ook verwarring over ontstaan. Even een oplossing op verzinnen. In ieder geval bedankt voor je opmerking altijd goed om te horen hoe bezoekers de website ervaren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X