Lekker!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekker!

Ik weet eigenlijk heel veel dingen die lekker zijn. Ben zelf ook kok van beroep en werk dagelijks met eten. Vind zelf een tournedos met spek, champignons en champignon roomsaus erg lekker. Ossenhaas puntjes met peper of champignon roomsaus. (past beide erg goed) Gisteren bijv. ravioli met spinazie en ricotta klaargemaakt met daarbij een heerlijke roomsaus op basis van groentebouillon. Daar komt nog bij gebakken champignons, lente ui, witte ui, paprika voor de kleur en blokjes spek. Even laten inkoken de saus met de ingrediënten erin, ravioli erin en opdienen.
    Wat ook erg lekker is meloenensoep. Meloenen (2) schillen en ontpitten. Vervolgens in de blender doen met 3 scheppen citroenijs, 100 gram suiker en 15 blaadjes munt. Draaien tot het zo goed als glad is. Mag evt. nog 2x 25 cl. water toevoegen om het geheel iets te verdunnen. Dat waren een paar voorbeelden. Nog meer weten? Laat het dan even weten graag.

Ik lees trouwens in elke zin roomsaus en spek en saus? niet echt de beste voeding voor een BBer.. Doe mij maar een lekkere biefstuk of tonijnsteak uit de grillpan.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post

Ik lees trouwens in elke zin roomsaus en spek en saus? niet echt de beste voeding voor een BBer.. Doe mij maar een lekkere biefstuk of tonijnsteak uit de grillpan.

neejoh KIP :O
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
        neejoh KIP :O
        Ook goed

Comment

Een bodybuilder heeft juist vetten nodig om te bouwen.

Comment

Jongens, dat wou hij jullie even komen vertellen!
            Hopla
            In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Nononsense View Post
              Ik weet eigenlijk heel veel dingen die lekker zijn. Ben zelf ook kok van beroep en werk dagelijks met eten. Vind zelf een tournedos met spek, champignons en champignon roomsaus erg lekker. Ossenhaas puntjes met peper of champignon roomsaus. (past beide erg goed) Gisteren bijv. ravioli met spinazie en ricotta klaargemaakt met daarbij een heerlijke roomsaus op basis van groentebouillon. Daar komt nog bij gebakken champignons, lente ui, witte ui, paprika voor de kleur en blokjes spek. Even laten inkoken de saus met de ingrediënten erin, ravioli erin en opdienen.
              Wat ook erg lekker is meloenensoep. Meloenen (2) schillen en ontpitten. Vervolgens in de blender doen met 3 scheppen citroenijs, 100 gram suiker en 15 blaadjes munt. Draaien tot het zo goed als glad is. Mag evt. nog 2x 25 cl. water toevoegen om het geheel iets te verdunnen. Dat waren een paar voorbeelden. Nog meer weten? Laat het dan even weten graag.
              Bij ons ook heel veel roomsauzen en bio bacon
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Jammer dat mijn goede bedoelingen weer door het slijk worden gehaald.

Comment

Een bodybuilder heeft juist vetten nodig om te bouwen.
                  thank you captain obvious, maar die haal ik dan echt liever uit vlees, vis, noten, avocado, ei, kokosolie en andere goede vetbronnen.

gaat er meer om dat ik dit een beetje een kansloze post vind voor op een bb forum, no offence. Als je zoiets hier plaatst zet het er dan als recept met daarbij de voedingswaarde. ipv ossenhaaspuntjes met pepersaus is lekker. Ik snap ook wel dat dat lekker is maar wat hebben we hieraan?

Comment

Je verwoord het allemaal heel vaag. Maak dan in het recepten hoekje een topic, waar jij al jouw recepten per post keurig uitlegt, je vertelt nu alleen wat je van de week gegeten hebt, daar hebben we geen reet aan.
                    In between obsessed periods

Comment

Dit had je van te voren al wel een beetje aan kunnen zien komen hier.
                      En het kan nog veel erger.
                      You are free to do as we tell you , zou het slogan van bodynet moeten zijn

Maar hartsikke tof dat je je hulp persoonlijk aanbiedt aan mensen!
                      Zo kan jij ook weer mensen helpen met lekkere maaltijden , hoeft niet altijd strak volgens het schema te zijn , lekkere maaltijden.
                      Plus je kan ze ook weer helpen met KEV verhoudingen mochten ze die informatie er bij hebben , jij telt je maaltijden ook wel neem ik aan ?
                      Lijkt me wel wat werk als je al 5 verzoeken per dag krijgt bij wijze van

Comment

Of valt dat mee en heb je de meeste maaltijden al wel opgeschreven en is het gewoon knip en plak werk dan ?
                        Dat scheelt dan weer.

De meesten haken wel af trouwens bij het knippen en plakken van stukken tekst
                        Kan ook een voordeel zijn natuurlijk.
                        Last edited by Lethal; 22-08-2014, 10:45.

Comment

nee hoor,

maar bij 100 gram suiker schrik ik wel even

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X