Whey poeder bijwerkingen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb overigens zelf geen last van late eiwitten opzich. meestal op woensdag om 10 uur nog shake na het sporten en dan mijn bed in, maargoed misschien moet je nog even wennen eraan en je lichaam ook

maar is dit je enigste shake op de dag of niet? anders zou ik hem smiddags of sochtends innemen

Comment

Enigste shake ja, ik zit sowieso goed in m'n eiwitjes. 1,8 wordt aangeraden maar daar ga ik voor zeker overheen.

Ik denk dat ik 'm morgen bij het ontbijt ga nemen, dat mag sowieso wel wat steviger. Vanavond pak ik 'm nog wel even voor het slapen gaan, gisteren ging het ook al beter. Lijkt me dat dat geen kwaad kan, toch? (behalve die mogelijke bijwerkingen dan)

Comment

Originally posted by Cubarix View Post
        Enigste shake ja, ik zit sowieso goed in m'n eiwitjes. 1,8 wordt aangeraden maar daar ga ik voor zeker overheen.

Ik denk dat ik 'm morgen bij het ontbijt ga nemen, dat mag sowieso wel wat steviger. Vanavond pak ik 'm nog wel even voor het slapen gaan, gisteren ging het ook al beter. Lijkt me dat dat geen kwaad kan, toch? (behalve die mogelijke bijwerkingen dan)
        Aangeraden wordt meestal 2,5gram eiwit/kg/dag. Daarbij kan het geen kwaad, maar een weishake heeft eigenlijk alleen echt zin bij het ontbijt (om je cortisol te drukken) of na de training(cortisol drukken en spieropbouw). Op alle andere momenten zijn weieiwitten te snel weer pleite om daadwerkelijk iets op te bouwen. Hiervoor zijn caseïne shakes beter.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Aangeraden wordt meestal 2,5gram eiwit/kg/dag. Daarbij kan het geen kwaad, maar een weishake heeft eigenlijk alleen echt zin bij het ontbijt (om je cortisol te drukken) of na de training(cortisol drukken en spieropbouw). Op alle andere momenten zijn weieiwitten te snel weer pleite om daadwerkelijk iets op te bouwen. Hiervoor zijn caseïne shakes beter.

of gewoon 250-500 gram kwark.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X