Wat moet ik dagelijks eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik dagelijks eten?

Hallo mensen,
    Ik ben nieuwe hier en heb hierbij jullie hulp nodig.
    Ten eerste heb ik een fout gemaakt wat betreft mijn leeftijd. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Heb nu namelijk 4 januarie 1991 ingevuld terwijl er 1990 hoort te staan. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen maargoed. Hier komen de echte vragen. Misschien dat de mods hier wat aan kunnen doen?

Ik ben sinds kort begonnen met fitnessen en mijn doel is om een groot en mooi lichaam te krijgen. Ik ben niet into doping dus daar denk ik niet eens aan. Ik ben ook sinds vorig week gestopt met roken. Alleen heb ik een probleem. Ik blijf aardig dun maar ik eet veel, en daarmee bedoel ik dan ook echt veel. Ik kan per dag wel 7 keer eten. Ontbijten doe ik dan weer heel erg slecht. Ik slaap elke dag laat in de avond en als ik smorgens vroeg wakker word kan ik niet eens aan eten denken. Ik zou graag van jullie willen weten hoe vaak iemand als ik moet eten per dag om een mooi en groot lichaam te krijgen. En nog blangerijker wat moet ik eten? Protoineshake is voor mij iets te duur, heb liever dat jullie gewoon adviezen geven die met echt eten te maken heeft en geen eiwitshake of iets dergelijks. En wanneer ik wat moet eten. Dit zijn toch wel de blangerijkste dingen.... Ik kan veel eten dus maak je er maar geen zorgen om wat betreft ''eten''. Ik heb al een aardig gespierde lichaam maar wel aardig ''dun''. Ik ben een HELE grote fan van Victor Martinez en wil uiteindelijk ook een lichaam die tenminste iets in de buurt komt van de zijne, athans dat probeer ik. Hier een prachtvideo van hem: YouTube - victor martinez body building champion Prachtig gewoon! Alvast bedankt voor de hulp mensen.

Welkom. Mooie doelstelling. Gebruik de zoekfunctie om informatie op te zoeken op het forum. Alle vragen die je stelt zijn al eerder uitvoerig beantwoord in andere topics. Veel succes en leesplezier.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor de snelle reactie. Ik weet dat alle vragen al een keer beantwoord zijn maar ik zou ze graag gewoon in een topic willen verzamelen en er zo een betere beeld van krijgen, tenminste als je snapt wat ik bedoel.
      Ik kan alle adviezen gebruiken, dus jullie zijn van harte welkom met de nodige informatie. Aangezien jullie hier veel meer verstand van hebben als ik, kan ik alleen maar wat van jullie leren, wat uiteraard tot een goed resultaat kan worden getoverd. Nogmaals bedankt voor de reactie....

Comment

Dat gaat niet. Dan zouden we een redactie moeten hebben die continue brieven aan het tikken zijn om van iedereen die hier komt vragen te beantwoorden, en dat kost geld want niemand die dat zonder salaris doet (of jij moet het willen doen). Daarom staat alles wat men ooit op het forum gevraagd heb nog steeds online. Je kunt het gewoon terug lezen. Als er dingen onduidelijk zijn kun je het altijd nog vragen. Jij vraagt naar de basis. En de basis staat duidelijk (en vele malen) op het forum.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-schema-s.html

Vragen?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Hallo mensen,
            Ik ben nieuwe hier en heb hierbij jullie hulp nodig.
            Ten eerste heb ik een fout gemaakt wat betreft mijn leeftijd. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Heb nu namelijk 4 januarie 1991 ingevuld terwijl er 1990 hoort te staan. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen maargoed.(bij de gebruikersinstellingen) Hier komen de echte vragen. Misschien dat de mods hier wat aan kunnen doen?

Ik ben sinds kort begonnen met fitnessen en mijn doel is om een groot en mooi lichaam te krijgen. Ik ben niet into doping dus daar denk ik niet eens aan. Ik ben ook sinds vorig week gestopt met roken. Alleen heb ik een probleem. Ik blijf aardig dun maar ik eet veel, en daarmee bedoel ik dan ook echt veel. Ik kan per dag wel 7 keer eten.(dit is niet onwijs veel wij doen dit allemaal daarbij zegt het niets als je 7x 1 ei neemt is dat niet echt veel) Ontbijten doe ik dan weer heel erg slecht.(dat is dan erg dom is de belangrijste maaltijd van de dag) Ik slaap elke dag laat(eerder naar bed gaan) in de avond en als ik smorgens vroeg wakker word kan ik niet eens aan eten denken.(ik houd er ook niet van in het begin maar je moet gewoon proppen en nu wordt ik na 8 uur slaap wakker vande honger) Ik zou graag van jullie willen weten hoe vaak iemand als ik moet eten per dag om een mooi en groot lichaam te krijgen(6 a 7 keer ). En nog blangerijker wat moet ik eten?(de juiste verhouding KH/vetten/eiwitten) Protoineshake is voor mij iets te duur, heb liever dat jullie gewoon adviezen geven die met echt eten te maken heeft en geen eiwitshake of iets dergelijks(kwark/kip/volkoren brood/fruit/groente/etc.). En wanneer ik wat moet eten)verdeeldt over 6 a 7 maaltijden). Dit zijn toch wel de blangerijkste dingen.... Ik kan veel eten dus maak je er maar geen zorgen om wat betreft ''eten''. Ik heb al een aardig gespierde lichaam maar wel aardig ''dun''. Ik ben een HELE grote fan van Victor Martinez en wil uiteindelijk ook een lichaam die tenminste iets in de buurt komt van de zijne, athans dat probeer ik(doelstellingen zijn goed maar je moet niet te hoog in je verwachtingen zitten zonder "doping"is dat vrijwel onmogelijk). Prachtig gewoon! Alvast bedankt voor de hulp mensen.
            Succes,

Comment

Kijk daar heb ik wat aan. Heel erg bedankt! Echt waar.... Ik denk dat jij de pure waarheid vertelt! Ik zal proberen om aan die eisen te voldoen.

Comment

Houdt goed in de gaten dat een supplement een AANVULLING is op je voeding en geen vervanging van je voeding..

Comment

Sorry dat ik dit vraag hoor, naar wat is een supplement. Hmm... nooit van gehoord.

Comment

En nog blangerijker wat moet ik eten? Protoineshake is voor mij iets te duur, heb liever dat jullie gewoon adviezen geven die met echt eten te maken heeft en geen eiwitshake of iets dergelijks.
                    In deze zin noem je zelf al twee supplementen, maar je verwoordt het alsof je supplementen wilt gebruiken in plaats van normale voeding. Niet doen dus..

Comment

Sorry dat ik dit vraag hoor, naar wat is een supplement. Hmm... nooit van gehoord.
                      DAt zijn voedingsvervangers zoals eiwitpoeder maar ook bv vitaminepillen etc.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        DAt zijn voedingsvervangers zoals eiwitpoeder maar ook bv vitaminepillen etc.
                        Ik vind eiwitpoeder toch echt geen voedingsvervanger, vind het eerder een aanvulling om je tekort aan eiwitten uit normale voeding mee op te vangen..

Comment

Oh zo, jaja dat weet ik wel. Wat ik meestal eet en ook lekker vind is tonijn, (heel veel kip), ei, en veel aardappelen. Tenminste dit ben ik sinds kort gaan eten. Ik weet niet of ik een goede opening heb gemaakt of niet maargoed....

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                            Ik vind eiwitpoeder toch echt geen voedingsvervanger, vind het eerder een aanvulling om je tekort aan eiwitten uit normale voeding mee op te vangen..
                            Ja ik drukt me ook een beetje verkeerd uit, maar hij begrijpt het vast wel

Ps je zegt volgens mij precies hetzelfde maar goed.

Comment

Denken jullie nou dat protoineshake en eiwit shake nou echt die 40 euro waard zijn? Want als dat zo is dan koop ik het wel. Ik wil namelijk snel groeien, en natuurlijk moet je daar ook keihard voor trainen, maar ik vroeg me gewoon af of die shakes het echt waard zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X