Wat moet ik dagelijks eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het feit dat iedere fatsoenlijke krachtsporter/powerlifter/bodybuilder dit standaard gebruikt zou al genoeg moeten zeggen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Sorry dat ik dit vraag hoor, naar wat is een supplement. Hmm... nooit van gehoord.
      Kijk eens even in welke sectie je dit plaatst
      Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Weishakes zijn redelijk goedkoop hoor. Zeker als je ze inkoopt in grote ladingen (4kg+), dan kost het eigenlijk helemaal geen krats meer.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou ik vind 40 euro voor protoineshake wel duur. Weten jullie misschien een goed nederlandse site waar ze die dingen goedkoop verkopen?

Comment

Nou ik vind 40 euro voor protoineshake wel duur. Weten jullie misschien een goed nederlandse site waar ze die dingen goedkoop verkopen?
            Klopt gozer. 40,- per shake is stevig aan de prijs.

Gelukkig kost het daarom maar 0,25 euro per shake.

(4000gr = 160 porties van 25 gr.)

Talloze aanbieders. Misschien heeft bodyfood wat leuks voor je!
            Last edited by Heineken; 22-01-2008, 20:25.
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Is dit een goede alternatief? 3 halen 2 betalen! Geldt overigens ook voor meer acties. Dus 6 halen is 4 betalen, klinkt als muziek in de oren. :P
              Whey Eiwit van BodyStore.nl - hoogwaardige wei eiwit shake

Comment

Bodyfood is goedkoper geloof ik. Hier heb je 4,5kg 80% wei voor krap 90€. Bodyfood is voor 5€ extra 500 gram meer. Daarnaast heb ik toch wel een flink aantal positieve reacties gehoord op zijn smaken (ben er zelf ook een van).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hmmm.. ik zal even kijken wat ze hebben. Maar een keine update ik heb zelf een blender gekocht om shakes te maken. Is dat een goede aankoop?

Comment

Blender is ok
                    Zelf gebruik ik nog een lepel( kweek je ook nog eens spieren mee)
                    Lukt ook maar een blender is toch handiger
                    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

lol, dat denk ik ook ja.. :P

Comment

Ik heb gehoord dat sex of rukken (lees klaarkomen) slecht is voor je spiergroei en dat het invloed kan hebben op je eetlust ofzo? Is dat echt zo?

Comment

Ik heb gehoord dat sex of rukken (lees klaarkomen) slecht is voor je spiergroei en dat het invloed kan hebben op je eetlust ofzo? Is dat echt zo?
                          dude wat een vraag, volgens mij wordt er maar een arm sterker van alleen kost het je wel eiwitten.

Comment

Hahahaha volgens mij is dit weer eens een fabeltje!!!
                            Maar mocht het wel zo zijn wie gaat daar nou rekening mee houden?
                            Ik in iedergeval NIET!! Sex gaat echt wel voor een paar spieren!!! Misschien dat anderen er anders over denken? Maar vrees van niet!

Nex- probeer het uit... Eerst een maand trainen en geen sex, En daarna een maand elke dag sex en trainen, Kijk waar je meeste spiermassa hebt gewonnen en deel het met ons!

Succes
                            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

fitness freak
                              Ik hou het zonder sex niet uit. Maargoed het was maar een vraag die echt serieus bedoeld is, want ik heb toch echt op verschillende fora's gehoord dat klaarkomen ten koste gaat van je spiermassa... Nou is er volgens mij geen gek die aan sex zonder klaarkomen denkt!!! Maargoed ik ben gewoon benieuwd..

Comment

Ahahahaha, klaarkomen gaat ten koste van je spiermassa. Zal het je sterker vertellen, klaarkomen is goed voor je! Houdt je prostaat gezond (mannen die vaker seks hebben/rukken hebben een significant lagere kans op prostaatkanker). Daarnaast zorgt het ook voor een stijging van je testosteronspiegel, en dat is alleen maar goed voor je.
                                Denk dat het een grapje is om beginners te kloten.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X