Wat moet ik dagelijks eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sex triggert de testosteron en de IGF-1 spiegels in het lichaam. Keep jerking off!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Oh dat wist ik niet. Dus het heeft geen invloed op je spiermassa? (Erg blangerijk), wordt je er niet dunner van?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Oh dat wist ik niet. Dus het heeft geen invloed op je spiermassa? (Erg blangerijk), wordt je er niet dunner van?
        Je kan er wel dunner van worden hoor!!

Als je in de zomer met een graadje of 30 ergens op een zolder 1,5 uur ligt te wippen iederen dag heb je kans dat je wat spiermassa gaat verliezen! Ik raad dan ook aan om voor de sex een grote whey shake te nemen!!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Haha :P

Comment

Mensen ik heb een vraag. Ik heb dus een blender gekocht. Maar wat kan ik het beste allemaal ingooien? Iemand die een lekkere recept heeft?
            Ik wil het liefst fruit enzo waar het meest eiwit in zit.

Comment

Mensen ik heb een vraag. Ik heb dus een blender gekocht. Maar wat kan ik het beste allemaal ingooien? Iemand die een lekkere recept heeft?
              Ik wil het liefst fruit enzo waar het meest eiwit in zit.
              In fruit zit niet zo bar veel eiwit

Kijk even bij het recepten voor wat leuke blends!
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Heb je misschien een link? Kan dat niet zo snel vinden namelijk.

Comment

Heb je misschien een link? Kan dat niet zo snel vinden namelijk.
                  Je moet gewoon kijken op dit forum onder het kopje "recepten"

Comment

Wat ik nu doe is iets in de regio van 40-50gr brinta, 30gr vanille wei, 20gr havermout en een halve liter melk in de blender als ontbijt. Supershake voor het ontbijt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Wat ik nu doe is iets in de regio van 40-50gr brinta, 30gr vanille wei, 20gr havermout en een halve liter melk in de blender als ontbijt. Supershake voor het ontbijt.
                      Da's krachtvoer ja

Comment

GeneralIx
                        En waar kan je al die dingen kopen? En telt dat gewoon als een hele ontbijt of hoe ziet dat?

Comment

Dat telt als het ontbijt ja. Brinta en havermout kun je gewoon halen in de supermarkt. Havermout is van Quaker, Brinta is zowel de merknaam als de productnaam. Kijk wel uit dat je niet de goedemorgen brinta pakt ofzo, echt de normale.
                          Weipoeder kun je halen bij de meeste sportzaken of bij bodyfood.
                          Melk kun je ook gewoon kopen in de supermarkt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Oke bedankt voor de info. Ik heb na fitness wel een shake gemaakt met mango, banaan, melk, ei en suiker. Ook niet slecht of wel?

Comment

dat ei verpest dan wel weer de smaak.

Comment

Zou het eigeel eruit houden. Vetten vertragen de eiwitsynthese wat, vandaar, en het is beter voor de smaak. Verder is het geen onaardige shake.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X